۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۴
۵۱۲ واحد نانوایی ایلام به دستگاه کارتخوان هوشمند متصل هستند
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

۵۱۲ واحد نانوایی ایلام به دستگاه کارتخوان هوشمند متصل هستند

ایلام- نادری، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی ایلام گفت: در حال حاضر ۵۱۲ واحد نانوایی استان به دستگاه کارتخوان هوشمند متصل هستند.

هوشنگ نادری در گفت‌وگو با بازار اظهار کرد: کیفیت نان مصرفی همواره از موضوعات مهمی بوده است که برای مردم و مسئولان از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده است، چرا که نان قوتی است که تاثیر بسزایی بر سلامت مردم دارد و بی کیفیتی آن به هیچ عنوان پذیرفته نیست

وی تصریح کرد: در استان ایلام به دلیل مصرف زیاد نان، کیفیتنان به صورت ویژه تر مورد رصد قرار گرفته است و با اقدامات قابل توجه مسئولان امید می رود که این قوت غالب مردم به طور بهداشتی و به صورت با کیفیت به مردم ارائه شود.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی ایلام عنوان کرد: بازدیدهای استاندار در کیفیت نان خیلی تاثیر گذار بود و از زمان آمدن ایشان سه تیم بازرسی تشکیل شده است.

وی تصریح کرد: ۷۰ درصد مردم از کیفیت نان رضایت دارند، تعدادی از واحدهایی نانوایی در سطح استان دارای دستگاه پخت نان قدیمی یا از نظر مهارت لازم مشکل دارند.

نادری با بیان اینکه طرح هوشمندسازی نانوایی‌ها یکی از طرح های مفید و موثر در سطح کشور است، اظهار داشت: در سطح استان ایلام ۶۸۹ واحد نانوایی فعال وجود دارد که تاکنون ۵۱۲ واحد به کارت هوشمند مجهز شده و ۱۰۰ واحد دیگر نیز در حال تجهیز قرار دارند و مابقی نیز در دست بررسی است.

کد خبر: ۱۶۵٬۲۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha