۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۶:۴۹
یک چهارم عرصه مورد نیاز طرح ملی مسکن در گلستان تأمین شده است
مدیرکل راه و شهرسازی گلستان:

یک چهارم عرصه مورد نیاز طرح ملی مسکن در گلستان تأمین شده است

گرگان- ملک، مدیرکل راه و شهرسازی گلستان با بیان این که دستگاه های اجرایی باید اراضی مازاد خود را به وزارت راه و شهرسازی اعلام کنند، گفت: یک چهارم عرصه مورد نیاز طرح ملی مسکن در گلستان تأمین شده است.

مهدی ملک در گفتگو با خبرنگار بازار اظهارکرد: سرعت بخشیدن به مراحل اجرایی طرح نهضت ملی مسکن نیازمند همکاری دستگاه‌های اجرایی و واگذاری زمین‌های مازاد آن دستگاه است.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان ادامه داد: طرح نهضت ملی مسکن از اقدامات دولت سیزدهم بوده که هم اکنون در ۳۳ شهرستان گلستان در حال اجرا است.

وی افزود: با توجه به اینکه اجرا و پیشبرد این طرح منوط به تخصیص زمین بوده و در سرعت بخشیدن به اجرای آن با معضلاتی رو هستیم.

ملک همچنین تصریح کرد: ضروری است که مدیران دستگاه‌های اجرایی هرچه سریع‌تر نسبت به واگذاری اراضی مازاد خود به وزارت راه و شهرسازی اقدام کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان ادامه داد: هم اکنون استان گلستان در حوزه متقاضیان در رتبه ۲۱ کشوری و در شاخص تامین زمین در رتبه ۳۴ قرار دارد.

وی با بیان این که یک چهارم عرصه مورد نیاز طرح ملی مسکن در گلستان تأمین شده است، گفت: در حال حاضر برنامه ریزی هایی برای ۲۰ هزار واحد انجام شده که بیش از سه هزار واحد در دست ساخت است.

کد خبر: ۱۶۵٬۱۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • ولی الله حدادی IR ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
      3 0
      باسلام شهرستان مینودشت تاالان تامین زمین نشده. بلاتکلیف هستند برادران راه وشهرسازی این همه درشهرستان دولت زمینهای مسکونز درشهردارد ۵الی۶اداره دولتی چندین هزارمترزمین دارد متاسفانه دلبسوزنداریم درشهرستان منتظرخیر هستندزمین وقف کنند