۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۸
۳۰ هزار فقره «دامدار کارت» به دامداران واگذار می شود
فیلم استان‌ها؛

۳۰ هزار فقره «دامدار کارت» به دامداران واگذار می شود

همدان- سرپرست بانک کشاورزی کشور از آماده سازی ۳۰ هزار فقره «دامدار کارت» خبر داد و گفت: کارت ها در راستای حمایت از دامداران در اختیار آنها قرار می گیرد.

مهدی رضایی در گفتگو با خبرنگار بازار عنوان کرد: ۳۰ هزار فقره «دامدار کارت» با مبالغ مختلف ۲۰ و ۵۰ و ۱۰۰میلیونی صادر و پس از طی مراحل قانونی در راستای حمایت از دامداران در اختیار آنها قرار می گیرد.

سرپرست بانک کشاورزی کشور افزود: طی ۴ ماهه ابتدای امسال ۲۹۲ هزار فقره تسهیلات به ارزش ۵۷ هزار میلیارد تومان به متقاضیان بخش های مختلف کشاورزی، دامداری و باغداری پرداخت شد که سال گذشته این مبلغ ۲۵ هزار میلیارد تومان بود.

رضایی عنوان کرد: ۱۵۰هزار میلیارد ریال از مطالبات گندمکاران توسط این بانک پرداخت شده که در مقایسه با سال گذشته ۱۷۳درصد رشد داشته است.

وی گفت: توسط وزارت جهاد کشاورزی و سازمان برنامه و بودجه در سال ۱۴۰۱ بابت تسویه مطالبات گندمکاران ۱۵۰هزار میلیارد ریال به بانک کشاورزی تکلیف شده بود که خوشبختانه این بانک به طور کامل به تکالیف خود عمل کرده و این مبلغ بابت تسویه مطالبات گندمکاران پرداخت شد.

رضایی همچنین گفت: مبلغ دو هزار میلیارد تومان برای استمهال وام های کشاورزان و دامداران در اختیار بانک کشاورزی قرار گرفت که در قالب تبصره بند خ به واجدان شرایط پرداخت می شود.

کد خبر: ۱۶۵٬۱۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha