۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۷
۴ میلیون تن کالای اساسی در بنادر سراسر کشور موجود است
رئیس کل گمرک در گفت‌وگو با بازار:

۴ میلیون تن کالای اساسی در بنادر سراسر کشور موجود است

بوشهر- مقدسی رئیس کل گمرک کشور گفت: در حال حاضر ۴ میلیون تن کالای اساسی در بنادر سراسر کشور موجود است.

علیرضا مقدسی در حاشیه بازدید از انبارهای گمرک بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: سفر به استان بوشهر به منظور بررسی آخرین وضعیت گمرکات و انبارها و وضعیت کانتینرها و نظارت دقیق بر کالاهای بلاتکلیف انجام شد.

وی افزود: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال آفرین نام گذاری شده و گمرک کشور در راستای تحقق عملی شعار سال اهتمام ویژه‌ای دارد و از شرکت‌ها و مجموعه‌های فناور و خلاق و دانش بنیان حمایت کرده و امیدوارم نتیجه خوبی داشته باشد.

رئیس کل گمرک کشور با تقدیر از حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای رئیس دستگاه قضا برای سفر به استان و بازدید از گمرکات خاطر نشان کرد: در این بازدیدها، بسیاری از کانتینرهای بلاتکلیف، تعیین‌تکلیف شدند و پلمپ تعدادی از کانتینرها باز شد.

مقدسی تصریح کرد: از خودروهای گران قیمت مستقر در گمرک نیز در این سفر بازدید و دستورات لازم برای تعیین تکلیف آنها صادر شد.

وی از تخلیه و بارگیری کالاهای اساسی از اسکله‌ها و بنادر کشور خبر داد و گفت: با دستگاه‌های ذیربط هماهنگی لازم برای توزیع کالاهای اساسی انجام شده است.

رئیس کل گمرک کشور با بیان اینکه ۴ میلیون تن کالای اساسی در بنادر کشور موجود است اضافه کرد: در شرایط کنونی تشریفات گمرکی برای ترخیص کالاهای اساسی در حال انجام است و حدود ۱۰ درصد از این کالاها در حال تخلیه و بارگیری برای توزیع در سطح کشور است.

کد خبر: ۱۶۵٬۰۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha