۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۰
رشد ۴۹ درصدی درآمد اوان در ۴ ماهه نخست امسال
بازار خبر داد؛

رشد ۴۹ درصدی درآمد اوان در ۴ ماهه نخست امسال

اوان با سرمایه ثبت شده ۴۵ میلیارد تومانی طی عملکرد ۴ ماهه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ مبلغ ۶۶ میلیارد تومان درآمد فروش داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۹ درصد رشد داشته است.

بازار؛ گروه بورس: شرکت مبین وان کیش با نماد اوان طی عملکرد ۱ ماهه منتهی به ۳۱ تیر ۱۴۰۱ معادل ۲۱.۷ میلیارد تومان از محصولات خود را به فروش رسانده که نسبت به دوره ۱ ماهه مشابه سال قبل ۱۲۰ درصد افزایش داشته است. اوان با سرمایه ثبت شده ۴۵ میلیارد تومانی طی عملکرد ۴ ماهه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ مبلغ ۶۶ میلیارد تومان درآمد فروش داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۹ درصد رشد داشته است.

به تازگی شرکت مبین وان کیش با نماد اوان ۱۹ درصد از سهام M۱ publiser که شرکت استارت آپی در حوزه بازی هست را خریداری کرده و برنامه ریزی برای ارائه ده بازی را در دستور کار قرار داده است. براساس گزارش ها تا قبل از شیوع کرونا در ایران حدود ۱۸ هزار بازی در ایران فعال بده که درآمدی ۶۹ میلیارد تومانی را به صورت خالص نصیب صنعت بازی کرده است و طبق گزارش ها بیش از یک میلیون خریدار حدود ۱۷۰۰ بازی را خریداری کرده اند که نشان دهنده رشد درآمد زایی در صنعت بازی هست، هرچند این صنعت در ایران نسبت به سایر کشورها عقب است اما در آینده می تواند رشد بالایی در این بخش اتفاق بیفتد.

کد خبر: ۱۶۵٬۰۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha