۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۷
۸ خط پروازی جدید از فرودگاه های گلستان راه اندازی می شود
مدیرکل فرودگاه‌های استان گلستان‌:

۸ خط پروازی جدید از فرودگاه های گلستان راه اندازی می شود

گرگان- مدیرکل فرودگاه‌های استان گلستان از برقراری هشت خط پروازی جدید از گلستان خبر داد و گفت: امسال خط پروازی گرگان - آکتائو و گرگان - استانبول راه‌اندازی می‌شود.

علی متانت در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: امسال هشت خط پروازی جدید به ظرفیت پروازهای فرودگاه گرگان افزوده می‌شود و تلاش داریم پرواز از فرودگاه کلاله را هم مجدد آغاز کنیم.

وی از پیگیری استاندار برای برقراری خط پروازهای خارجی از گلستان خبر داد و افزود: با شرکت‌ها و ایرلاین‌ها مذاکره شده و تلاش داریم امسال خط پروازی گرگان – آکتائو و گرگان – استانبول را برقرار کنیم.

مدیرکل فرودگاه‌های استان گلستان به برنامه افزایش پروازها هم اشاره کرد و ادامه داد: افزایش برنامه پرواز گرگان- تهران، گرگان- کیش و گرگان- زاهدان در دستور کار قرار دارد.

وی به سایر برنامه‌های توسعه‌ای فرودگاه گرگان در سالجاری هم اشاره و تصریح کرد: بهره‌برداری از ترمینال جدید، توسعه پارک فرودگاه، محوطه سازی پارک، بهره‌برداری از موتورخانه فرودگاه، جایگاه ویژه، مخزن بتونی ۳۴۰ متر مکعبی، بهسازی ساختمان اداری و فنی فروردگاه و همچنین ساختمان جدید یگان حفاظت هواپیمایی امسال اجرایی می‌شود.

متانت خاطرنشان کرد: تلاش داریم این پروژه عمرانی را با اعتباری بالغ بر۷۰۰ میلیارد ریال  در نیمه نخست سال اجرایی کنیم.

کد خبر: ۱۶٬۴۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha