۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۴
قرار گرفتن بیت کوین کَش در مسیر افزایش قیمت| اهداف بعدی در کدام نقاط قرار دارند؟
تحلیل بازار رمزارزها؛

قرار گرفتن بیت کوین کَش در مسیر افزایش قیمت| اهداف بعدی در کدام نقاط قرار دارند؟

پیش بینی قیمت «بیت کوین کَش» بار دیگر صعودی به نظر رسیده و قیمت طی دو هفته گذشته بهبود فوق العاده ای را از خود نشان داده که می تواند منجر به ادامه روند افزایش قیمت قعلی در بازار شود.

به گزارش بازار، پیش بینی قیمت «بیت کوین کَش» بار دیگر صعودی به نظر رسیده و قیمت طی دو هفته گذشته بهبود فوق العاده ای را از خود نشان داده است. قیمت BCH پس از ثبت پایین ترین سطح ۹۵.۲ دلاری در اوایل ماه، اکنون در ۱۶۱ دلار معامله می شود که به معنای افزایش ۶۹ درصدی قیمت در عرض ۱۷ روز است.

نمودار قیمت اکثر ارزهای دیجیتال بلافاصله پس از پایان جلسه کمیته بازار آزاد فدرال آمریکا در اوایل این هفته سبز شدند.

طبق اخبار امروز بیت کوین کش، ارزش بازار این فورک بیت کوین بار دیگر از ۳ میلیارد دلار عبور کرد. همچنین حجم معاملات آن در تمامی صرافی های اصلی افزایش یافته است. با این وجود، بسیاری از تحلیلگران همچنان چشم انداز نزولی میان مدت خود را برای پیش بینی قیمت توکن بیت کوین کش یا همان BCH حفظ کرده اند.

اگر هنوز برایتان این نکته مبهم است که «بیت‌کوین کش چیست؟» باید بدانید که این ارز در حقیقت فورک بیت‌کوین است که در سال ۲۰۱۷ رخ داده و به عنوان یک ارز مستقل به کار خود ادامه داد.

پیش بینی قیمت بیت کوین کش

قرار گرفتن بیت کوین کَش در مسیر افزایش قیمت| اهداف بعدی در کدام نقاط قرار دارند؟

با تحلیل تکنیکال نمودار قیمت BCH، مشاهده می کنیم که قیمت در بازه زمانی روزانه، از روند نزولی خارج شده است. این شکست در این هفته نیز تایید شده و قیمت این ارز در همین بازه زمانی به ۱۱۸.۹ دلار نیز رسید.

با این حال، ابتدا BCH باید سطح ۱۶۵ دلار را بازیابی کند تا به سمت صعود بیشتر حرکت متمایل شود. این سطح با سطح اصلاحی فیب ۰.۲۳۶ و محور قبلی قیمت منطبق است. بنابراین، بازپس گیری این سطح ممکن است پیش بینی قیمت بیت کوین کش ۲۰۹ دلاری ما را تأیید نماید.

هدف ۲۰۹ دلاری نیز از ابزار اصلاح فیبوناچی بدست می آید که با سطح ۰.۳۸۲ Fib منطبق است. از آنجایی که BCH در بیشتر مواقع از اقدام قیمت بیت کوین پیروی می کند، ثبات در عملکرد قیمت بیت کوین بسیار مهم است. اگر حرکت قیت بیت کوین از اینجا معکوس شود، انتظار می رود اکثر آلتکوین ها نیز حرکت نزولی آن را دنبال کنند.

کد خبر: ۱۶۴٬۹۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha