۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۶
ارسال تجهیزات کمکی و امدادرسانی به استان یزد/ متروی اصفهان تعطیل است
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

ارسال تجهیزات کمکی و امدادرسانی به استان یزد/ متروی اصفهان تعطیل است

اصفهان - مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: با توجه به وقوع سیل شدید در استان یزد، تجهیزات کمکی و امدادرسانی به این استان از اصفهان ارسال شد.

منصور شیشه فروش در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار کرد: سامانه موسون امروز و فردا نیز در استان اصفهان حکمرانی می کند و احتمال رگبار پراکنده تا روز دوشنبه و سه‌شنبه در غرب و جنوب و استان وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه تیمهای امدادی در سرتاسر استان اصفهان آماده خدمت رسانی به مردم هستند، افزود: اوج سامانه بارشی امروز و فردا بعدازظهر به ویژه در جنوب استان در شهرهای سمیرم، شهرضا و دهاقان است و با توجه به احتمال سیلابهای مجدد انتظار می رود مردم از سفر بپرهیزند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با توجه به آمادگی اصفهان برای کمک رسانی به استانهای مجاور گفت: با توجه به وقوع سیل شدید در استان یزد و کمبود تجهیزات، دو دستگاه بولدوزر، دو دستگاه لودر، چهار دستگاه موتور آبکش، ۱۴ دستگاه لجن کش، پنج دستگاه موتور برق و یک دستگاه جرثقیل از شهرداری‌های اصفهان، شاهین شهر و کاشان برای کمک به شهر یزد ارسال شد.

گفتنی است به دلیل شرایط جوی اعلام شده از سوی سازمان هواشناسی و لزوم حفظ سلامت و سفر ایمن شهروندان، فعالیت متروی اصفهان، امروز نیز همانند عصر روز گذشته تعطیل است.

بارش‌های رگباری ناشی از فعالیت جریان‌های مونسون اقیانوس هند از روز پنجشنبه در اصفهان آغاز شده و تا شنبه یا دوشنبه هفته آینده ادامه خواهد داشت.

کد خبر: ۱۶۴٬۹۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha