۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۵
پیشرفته ترین موتور جستجوی پروژه های NFT راه اندازی می شود
پلتفرم ایندن لوپ خبر داد؛

پیشرفته ترین موتور جستجوی پروژه های NFT راه اندازی می شود

پلتفرم مبادلاتی ایدن لوپ از تصمیم خود برای راه اندازی بزرگترین و پیشرفته ترین موتور جستجوی پروژه های NFT در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش بازار، پلتفرم ایدنلوپ (Edenloop ) که از بزرگترین بازارهای مبادلات NFTها به حساب می آید، اعلام کرده که تصمیم دارد یک «بلاک لوپ» مبتنی بر تکنولوژی بلاکچین ایجاد کرده که بنا به ادعای این پلتفرم، قادر به انجام تمامی عملیات مبادله و سایر خدمات حوزه NFT ها باشد.

این بلاکچین همچنین قرار است مجهز به نخستین موتور جستجوی اختصاصی NFTها شود که کمک شایانی به مشتریان برای یافتن پروژه NFT مد نظر آنها خواهد کرد.

گفته می شود این اقدام ایدن لوپ احتمالاً تأثیر قابل توجهی بر صنعت NFT ها خواهد داشت.با راه اندازی موتور جستجوی جدید این پلتفرم، مشتریان به سادگی خواهد توانست به دنبال NFT مد نظر خود در هر بلاکچینی بگردند. علاوه بر این، فقط هزینه ثابت تراکنش در معاملات از مشتریان دریافت شده که منجر به کاهش هزینه مبادلات این حوزه خواهد شد.

به گفته کارشناسان، موتورهای جستجویی که سریع، کامل و گسترده هستند می توانند به بهینه سازی صنعت NFT و رشد آن کمک کنند. در حال حاضر ایدن لوپ در حال مذاکره با تعدادی از مهندسان متخصص در موتورهای جستجو در زمینه صنعت بلاکچین است.

لازم به ذکر است، پس از وارد آمدن شوک بزرگ دو ماه پیش به صنعت دارایی های دیجیتال و بازار آنها، اکنون به نظر می رسد بازار کریپتو بار دیگر در حال جان گرفتن هر چند آرام هستند.

کد خبر: ۱۶۴٬۹۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha