۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۷
سیلاب برخی نقاط استان سمنان را فرا گرفت | بازگشایی فوری جاده‌ها
در گفت‌وگو با بازار تاکید شد؛

سیلاب برخی نقاط استان سمنان را فرا گرفت | بازگشایی فوری جاده‌ها

سمنان- هاشمی، استاندار سمنان با بیان اینکه سیلاب برخی نقاط استان را فرا گرفت، گفت: حجم سیل در برخی نواحی به قدری بود که جاده‌ها را برای ساعتی مسدود کرد اما همه آن‌ها به صورت فوری بازگشایی شدند.

سید محمد رضا هاشمی در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه از شب گذشته تا بامداد امروز سیلاب در برخی نقاط استان سمنان به وقوع پیوسته است، بیان کرد: سیلاب از غروب پنجشنبه در بخش های غربی استان شامل ایوان کی و گرمسار وارد استان شده و خوشبختانه هیچ خسارت جانی را بر جای نگذاشته است.

وی با بیان اینکه در برخی نواحی سیلاب راه های استان سمنان را نیز تحت تاثیر خود قرار داد که خوشبختانه با اقدام فوری راهداری و عوامل امدادی، مشکل برطرف شده است، افزود: تداوم فعالیت سامانه بارشی مونسون در کشور به استان سمنان نیز رسیده و امروز هم برخی نواحی را درگیر خواهد کرد.

استاندار سمنان با بیان اینکه ستاد بحران استانداری دیروز تشکیل جلسه داد و مقرر شد تا تمام دستگاه های عضو این ستاد در آماده باش کامل قرار گیرند، گفت: عوامل راهداری در تمام جاده های استان حاضر هستند تا در صورت لزوم به حوادث ورود کنند.

هاشمی با بیان اینکه مردم از حضور در ارتفاعات و همچنین مناطقی که در بستر رودخانه ها است، جداً خود داری کنند چرا که خطرات جانی برای مردم دارد، گفت: از دهیاری ها خواسته ایم اجازه استقرار گردشگران در کنار رودخانه ها را ندهند.

به گزارش بازار، هواشناسی اعلام کرده که در گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و رضوی، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز، شامل سمنان رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود همچنین باید گفت تمام راه های استان سمنان باز هستند.

کد خبر: ۱۶۴٬۸۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha