۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۱
ریخت و پاش ۷۸۰ میلیارد ریالی یکی از بانک‌ها برای تبلیغات
عضو کمیسیون امنیت ملی در گفت‌وگو با بازار:

ریخت و پاش ۷۸۰ میلیارد ریالی یکی از بانک‌ها برای تبلیغات

بوشهر- رضایی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی از ریخت و پاش ۷۸۰ میلیارد ریالی یکی از بانک‌ها برای امور تبلیغاتی خبر داد.

ابراهیم رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با اشاره به تذکر به وزیر اقتصاد برای جلوگیری از ریخت و پاش در بانک‌های خصوصی و خصولتی اظهار داشت: ریخت و پاش بیت‌المال به هر شکل و کیفیتی که باشد محل اشکال است و هر کجا مشاهده کنم قطعا تذکر داده و پیگیری می‌کنم.

وی افزود: با توجه به مشکلات معیشتی مردم و لزوم توجه بیشتر مدیران ارشد دولت به سفره مردم، اسراف و هزینه بی‌مورد از بیت‌المال به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم نظارت دقیق و جلوگیری از ریخت و پاش بانک‌های خصولتی خاطر نشان کرد: در مجلس به احسان خاندوزی وزیر اموراقتصادی و دارایی تذکر دادم و وزیر باید در مورد این ریخت و پاش‌ها توضیح دهد.

رضایی در توضیح مصادیق هزینه از بیت‌المال در بانک‌ها تاکید کرد: برخی از بانک‌های خصوصی و خصولتی به جای اینکه به فکر مرتفع کردن مشکلات اقشار کمتر برخوردار باشند، مبالغ بسیار زیادی را در جاهایی هزینه می‌کنند که هیچ اهمیتی ندارد و این موارد باعث بدبینی مردم می‌شود.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به هزینه نجومی تبلیغات یک‌بانک خصولتی گفت: یکی از بانک‌ها فقط برای تبلیغات خود بیش از ۷۸۰ میلیارد ریال هزینه کرده و این ریخت و پاش تبلیغاتی، هیچ ضرورتی ندارد.

رضایی اضافه کرد: بعضی از مردم‌ برای دریافت وام ۵ میلیون تومانی، در صف هستند و اینگونه اسراف بیت المال و هدررفت منابع بانکی توجیهی ندارد.

وی بیان داشت: وزیر اقتصاد باید دقت و حساسیت بیشتری داشته باشد تا اینگونه بیت‌المال حیف و میل نشود.

کد خبر: ۱۶۴٬۸۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha