۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۶
ساکنان ۶ روستا در استان اصفهان تخلیه شدند| امدادرسانی به ۷۵ دستگاه خودرو
شیشه فروش خبر داد؛

ساکنان ۶ روستا در استان اصفهان تخلیه شدند| امدادرسانی به ۷۵ دستگاه خودرو

اصفهان - شیشه فروش؛ مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از تخلیه آب از ۱۰۰ واحد مسکونی در مناطق سیل زده استان اصفهان تا عصر امروز خبر داد.

منصور شیشه فروش در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با تاکید بر اینکه مردم از سفر در داخل استان تا حد امکان پرهیز کنند، اظهار داشت: در صورت ضرورت سفر توجه داشته باشید که در محورهای کاشان - برزک، کاشان - آران و بیدگل و کاشان - مشهد اردهال وزش باد شدید همراه گرد و خاک و کاهش میدان دید وجود دارد.

وی با اشاره به خسارتهای سیل و سیلاب در مناطق مختلف استان اصفهان افزود: سیل عصر امروز از روستاهای دولت آباد، دره بید و کردعلیا، بخش کرون شهرستان تیران و کرون جریان یافته و به سمت روستاهای افجان و قلعه ناظر رفت.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان افزود: همچنین در شهرستان فریدن نیز شاهد وقوع سیل بودیم که وارد زمینهای کشاورزی شده است و پل محور دامنه نیز آسیب دید.

وی با اشاره به آسیب دیدن چادرهای عشایر در منطقه دامنه نیز گفت: خطوط ارتباط تلفن روستاهای لوشاب، حسن رباط موته و شهر لایبید بخش میمه قطع است.

امدادرسانیبه ۷۵ دستگاه خودرو
شیشه فروش با اشاره به امدادرسانی به ۷۵ دستگاه خودرو در جاده های استان گفت: آب گرفتگی ۱۰۰ منزل مسکونی در مناطق درگیر سیل استان تخلیه شد و ساکنان ۶ روستا در معرض خطر سیل نیز جابه جا شدند.

وی با اشاره به تلاش برای بازنگه داشتن راه ها در استان اصفهان خاطرنشان کرد: با بر طرف شدن خطر و ایمن سازی محور، محورهای جاده‌ای نائین به اردستان و انارک به چوپانان و محور فرعی حسن رباط به لایبید که به علت سیل مسدود شده بود، بازگشایی شده است.

استقرار ۲۵۰ تیم امدادی در سطح استان
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تاکید کرد: از روز گذشته ۲۵۰ تیم امدادی در سطح استان اصفهان برای پیشگیری و کنترل سیل مستقر شده است.

کد خبر: ۱۶۴٬۸۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha