۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۵
پیگیری عضویت ایران در اتاق بازرگانی بین‌المللی| حضور در «آی‌ سی‌ سی» ظرفیت های کشور را معرفی می کند
در گفتگو با بازار بیان شد؛

پیگیری عضویت ایران در اتاق بازرگانی بین‌المللی| حضور در «آی‌ سی‌ سی» ظرفیت های کشور را معرفی می کند

گرگان- یوسفی، نائب رئیس کمیسیون تخصصی کشاورزی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران گفت: عضویت جمهوری اسلامی ایران در «آی‌ سی‌ سی» زمینه معرفی ظرفیت های ایران در جهان را فراهم می کند.

امیر یوسفی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهارکرد: با عضویت ایران در اتاق بازرگانی بین المللی و عضویت در آی‌ سی‌ سی ظرفیت تولید و صادرات محصولات کشاورزی ایران بیش از گذشته به دنیا معرفی خواهد شد.

نائب رئیس کمیسیون تخصصی کشاورزی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران افزود: پرونده سه کشور ایران، آرژانتین و ایتالیا برای عضویت در اتاق بازرگانی بین المللی انتخاب شده و رایزنی و پیگیری های نهایی آن در دست انجام است.

وی گفت: هم اینک از پتانسیل های بی شمار ایران در بخش کشاورزی بهره وری چندانی نمی شود و صادرات محصولات کشاورزی فقط به چند کشور از جمله عراق و افغانستان است.

یوسفی ادامه داد: این مبادلات محدود پاسخگوی نیاز صادراتی بخش کشاورزی کشور نیست و عضویت در هاب کشاورزی جهان برای دست یابی به تکنولوژی روز دنیا در تولید و صادرات ضروری است.

نائب رئیس کمیسیون تخصصی کشاورزی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران افزود: شرایط مطلوب و جایگاه برتر گلستان در تولید محصولات کشاورزی به نحوی است که می تواند سهم بیشتری نسبت به سایر مناطق کشور از ورود به هاب کشاورزی دنیا به خود اختصاص دهد و برای توسعه اقتصادی منطقه و افزایش درآمد خانوارهای استان اثر بخشی بیشتری ایجاد کند.

کد خبر: ۱۶۴٬۸۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha