۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۱
افزایش چشمگیر قیمت یونی سوآپ در بازار| روند صعودی ادامه خواهد داشت
تحلیل بازار رمزارزها؛

افزایش چشمگیر قیمت یونی سوآپ در بازار| روند صعودی ادامه خواهد داشت

قیمت توکن یونی سوآپ (Uniswap) به بالاترین سطح از آوریل امسال افزایش یافت که ناشی از رونق گرفتن نسبی تمامی پروژه های دیفای در بازار ارزهای دیجیتال است.

به گزارش بازار، قیمت توکن یونی سوآپ (Uniswap) به بالاترین سطح از آوریل امسال افزایش یافت که ناشی از رونق گرفتن نسبی تمامی پروژه های دیفای در بازار ارزهای دیجیتال است.

هر توکن یونی در بازار به بالای ۸.۶۰ دلار رسید که حدود ۱۴۵ درصد بالاتر از پایین ترین سطح این هفته بود. سایر ارزهای دیجیتال برتر پروژه های دیفای مانند سینتتیک نتورک، کامپاند و کارو، بیش از ۱۰ درصد افزایش قیمت را تجربه نمودند.

همچنین مجموع ارزش قفل شده (TVL) توکن های دیفای به بیش از ۸۸ میلیارد دلار افزایش یافت که این افزایش، یک جهش قابل توجه از پایین ترین سطح سال گذشته یعنی حدود ۷۰ میلیارد دلار است.

یکی از دلایل افزایش قیمت یونی نیز ادغام پیش روی شبکه اتریوم است که کمک شایانی به افزایش قیمت یونی خواهد کرد. این ادغام، یونی سوآپ و سایر پروژه های مبتنی بر بستر اتریوم را به طور قابل توجهی سریعتر و انتقال آنها را ارزان تر می کند.

پیش بینی قیمت سونی سوآپ

افزایش چشمگیر قیمت یونی سوآپ در بازار| روند صعودی ادامه خواهد داشت

در پیش بینی های قبلی تحلیل بازار در خصوص قیمت سونی سوآپ، اعلام کرده بودیم که احتمالا قیمت توکن این پروژه به ۵.۶۰ دلار افزایش می یابد که دقیق بود. نمودار روزانه نشان می دهد که قیمت یونی طی چند روز گذشته در یک روند صعودی قوی قرار داشته است. این توکن اکنون بالاتر از میانگین متحرک ۲۵ روزه و ۵۰ روزه حرکت کرده و این در حالیست که شاخص قدرت نسبی (RSI) به نقطه خرید بیش از حد نزدیک شده است.

همچنین، قیمت اندکی بالاتر از سطح مقاومت مهم در ۸.۱۴ دلار حرکت کرده است. بنابراین، به نظر می رسد که قیمت یونی به کف خود رسیده است؛ به این معنی که با هدف سرمایه گذاران مقاومت کلیدی بعدی را در ۱۰ دلار قرار داده و این ارز به افزایش خود ادامه خواهد داد. سقوط به زیر سطح حمایت ۷ دلار، دیدگاه صعودی را باطل می کند.

کد خبر: ۱۶۴٬۸۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha