۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۸
جریان‌های سیلابی در راه کوهپایه، هرند و اردستان در استان اصفهان
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان خبر داد؛

جریان‌های سیلابی در راه کوهپایه، هرند و اردستان در استان اصفهان

اصفهان - شیشه فروش، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از جاری شدن جریانهای سیلابی در کوهپایه، هرند و اردستان در استان اصفهان خبر داد.

منصور شیشه فروش در گفت و گو با خبرنگار بازار با اشاره به هشدارهای هواشناسی مبنی بر بروز سیلاب در برخی از مناطق استان اصفهان اظهار داشت: هم استانی های عزیز باید اطلاع داشته باشند که شرایط ویژه ای در روزهای پایانی این هفته برقرار است که باید تمهیدات لازم را برای مقابله با جریان های سیلابی احتمالی بیاندیشند.

وی با بیان اینکه احتمال جریان سیلابی در مناطق کوهپایه، هرند و اردستان استان اصفهان وجود دارد، ابراز داشت: مردم باید از توقف در کنار رودخانه ها در این مناطق به شدت پرهیز کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به شروع جریان سیلابی از روستاهای جعفرآباد، دخر آباد بوران و مجیدآباد شهرستان کوهپایه به طرف این منطقه و شهرک صنعتی تصریح کرد: احتمال جریان سیل در بخش برزاوند اردستان نیز وجود دارد.

سفر و صعود به کوه ممنوع
وی با بیان اینکه در شهرستان هرند نیز احتمال بروز سیل در روستاهای کیسار، قهساره، نیسیان و مارچوبه و همچنین مناطق پایین دست وجود دارد، گفت: از هموطنان عزیزی که قصد سفر به این مناطق را دارند توصیه می‌کنیم سفر خود را تا اطلاع ثانوی به تاخیر بیاندازند.

شیشه فروش با اشاره به اینکه افراد ساکن این مناطق نیز باید آمادگی لازم برای مقابله با سیلاب احتمالی را داشته باشند، تاکید کرد: ورزشکاران و افرادی که قصد صعود به قلل یا کوهنوردی را دارند باید توجه داشته باشند با توجه به شرایط پیش رو لازم است برنامه های خود را به زمان دیگری موکول کنند.

کد خبر: ۱۶۴٬۷۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha