۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۱
توجه دولت به اشتغال نیروی تحصیل‌کرده|  امروز جنگ اراده‌ها است
رئیسی:

توجه دولت به اشتغال نیروی تحصیل‌کرده| امروز جنگ اراده‌ها است

همدان- رئیس جمهور توجه به دغدغه کار و اشتغال و رنجی که نیروی تحصیل‌کرده کار دارد را از اولویت‌های دولت برشمرد و گفت: نیروهای جوان باید در بخش‌های مختلف فعالیت کنند.

به گزارش خبرنگار بازار، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی پیش از ظهر پنج شنبه در جمع مردم شهرستان کبودرآهنگ با اشاره به اینکه مهمترین مولفه قدرت و امنیت ملی ما مردم مومن و حضور آنها در صحنه است گفت: ما به نیروهای نظامی و قدرت تسلیحاتی خود افتخار می‌کنیم اما مهمترین مولفه قدرت ملی ما مردم همیشه در صحنه هستند.

وی بابیان اینکه دشمن می‌داند مردم ما همان کسانی هستند که هشت سال دفاع مقدس را مدیریت کردند و مسئولیت‌پذیر هستند و از کشور و ولایت دفاع می‌کنند و این موجب یاس و ناامیدی آن شده است، گفت: امروز جنگ اراده‌هاست و ملت ما اراده کرده علیرغم مشکلات با اتکا بر دین و شعار «ما می‌توانیم» کارها را پیش ببرد.

ریس جمهور با اشاره به اینکه دشمن اراده کرده جلوی اراده ملت ایران را بگیرد و ما هم اراده کرده‌ایم در مقابل تمام تحریم‌ها و سختی‌ها بایستیم، عنوان کرد: سخنگوی کاخ سفید مفتضحانه می‌گوید ما در مقابل ایران شکست خورده‌ایم و این موضوع پیروزی و باور راستین مردم مقتدر ایران را اثبات می‌کند.

ایستادگی در مقابل زیاده‌خواهان و نظام سلطه را در دستور کار قرار دادیم و به هیچ عنوان از مواضع خود عقب‌نشینی نخواهیم کرد

رئیس جمهور با اشاره به اینکه به خواست مردم ایستادگی در مقابل زیاده‌خواهان و نظام سلطه را در دستور کار قرار دادیم و به هیچ عنوان از مواضع خود عقب‌نشینی نخواهیم کرد، افزود: با حضور مردم متدین هر اقدامی در کشور انجام شود در کشور قدرت تولید می‌کند.

وی با اشاره به اینکه هر گامی که برای پیشرفت کشور برداشته شود تولید قدرت است، گفت: هر اقدامی که در مسیر توانمند کردن کشور باشد تولید قدرت می‌کند پس باید در جهت تولید بیشتر، تلاش کرد.

رئیسی با بیان اینکه برخی مشکلات کبودرآهنگ برای من گزارش شده است، عنوان کرد: باید کشاورزی در این شهرستان رونق یابد و مشکل آب وجود دارد که باید چند کار برای حل مشکل با مشارکت مردم انجام شود و مدیریت منابع و اصلاح الگوی کشت را لحاظ کرد.

وی با تاکید به اینکه مسئله اوقاف و اراضی وقفی هم یکی از موضوعات این شهرستان است؛ گفت: اراضی وقفی مسائل خود را دارد و از سازمان اوقاف می‌خواهم کارگروهی فعال شود و این مسئله با راهکارهایی حل و در ارتباط با راه و شهرسازی هم کار پیگیری شود.

رئیس جمهور عنوان کرد: استاندار همدان پیگیری‌هایی با راه و شهرسازی انجام داده که از مسئولان می‌خواهم با کار انقلابی و در مدت دو ماه وضعیت و شرایطی مناسبی را برای مردم در مورد مشکل اراضی وقفی ایجاد کنند.

وی با اشاره به اینکه یکی از رنج‌های مردم این شهرستان راه‌های مواصلاتی است، گفت: توجه به این موضوع نیز اولویت سفر ماست و در شورای اداری بعد از ظهر مطرح خواهیم کرد.

توجه به دغدغه کار و اشتغال و رنجی که نیروی تحصیلکرده کار دارد مد نظر است البته کار تنها در بخش اداری نیست و نیروهای جوان باید در بخش‌های مختلف فعالیت کنند

رئیسی با بیان اینکه اولویت‌ها شناخته شده و راهکارها مشخص شده و امیدواریم مصوبات بخشی از مشکلات را کاهش دهد، گفت: توجه به دغدغه کار و اشتغال و رنجی که نیروی تحصیلکرده کار دارد مد نظر است البته کار تنها در بخش اداری نیست و نیروهای جوان باید در بخش‌های مختلف فعالیت کنند.

کد خبر: ۱۶۴٬۷۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha