۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۳
بررسی چگونگی تشکیل زنجیره تامین و توزیع گوشت قرمز در بخش تعاون

بررسی چگونگی تشکیل زنجیره تامین و توزیع گوشت قرمز در بخش تعاون

در نشست مشترک کمیسیون کشاورزی و کمیسیون تامین و توزیع تعاونی‌های مصرف، چگونگی تشکیل زنجیره تامین و توزیع گوشت قرمز در بخش تعاون با حضور فعالان اقتصادی حوزه دام در اتاق تعاون ایران بررسی شد.

به گزارش بازار به نقل از اتاق تعاون ایران، ارسلان قاسمی رئیس کمیسیون کشاورزی و صنایع غذایی اتاق تعاون ایران، گفت: با توجه به شرایط اقتصادی و حذف ارز ترجیحی ضرورت تامین و توزیع کالاهای مورد نیاز مردم با شرایط، کیفیت و قیمت مناسب در دستور اتاق تعاون ایران قرار دارد و در این راستا بررسی چگونگی تشکیل زنجیره تامین و توزیع گوشت قرمز در بخش تعاوننشست مشترکی برگزار شد و چگونگی تشکیل این زنجیره مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در این نشست چگونگی تشکیل زنجیره تامین و توزیع گوشت قرمز (گوشت گوسفند، گوساله، بز، شتر و شتر مرغ) مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد، کمیسیون مصرف اتاق تعاون ایران نیاز به گوشت قرمز (گوشت گوسفند، گوساله، بز، شتر و شتر مرغ) به شکل تازه و منجمد برای توزیع میان ذینفعان را طی یک هفته اعلام کند.

گفتی است در این نشست مقرر شد که اتحادیه شرکت‌های تعاونی صنعت دامپروری، زمینه تولید قراردادی را با دامداران تحت پوشش خود فراهم کند. همچنین کمیسیون کشاورزی (کمیته امور دام) نیز میزان تامین کالا و شرکت تعاونی فرآوردهای گوشتی و پروتئینی کشور هم امکانات کشتارگاهی بسته بندی و شبکه حمل و نقل سرد را اعلام کنند.

کد خبر: ۱۶۴٬۶۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha