۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۶
رئیس جمهور وارد همدان شد| حل مشکلات با استفاده از توان نیروی کارآمد و جوان
دقایقی قبل؛

رئیس جمهور وارد همدان شد| حل مشکلات با استفاده از توان نیروی کارآمد و جوان

همدان - رئیس جمهور به همراه جمعی از اعضای کابینه دولت سیزدهم با استقبال استاندار همدان، نماینده ولی فقیه در استان و جمعی از مسئولان وارد فرودگاه همدان شد.

به گزارش خبرنگار بازار؛ آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی دقایقی قبل به همراه جمعی از اعضای کابینه دولت سیزدهم، در سی‌امین سفر استانی خود با استقبال استاندار همدان، نماینده ولی فقیه در استان و جمعی از مسئولان وارد فرودگاه شد.

آیت‌الله ابراهیم رئیسی در بدو ورود به همدان در جمع خبرنگاران با درود به مردم خوب همدان اظهار کرد: همدان استانی تاریخی و تمدنی و یادآور رشادت‌های بسیار رزمندگان و ۸ هزار شهید و ۲۷ هزار جانباز و ایثارگر است.

وی با بیان اینکه برای بنده و هیئت دولت حضور در این استان ایثارگر و تاریخی افتخاری بزرگ است، گفت: همدان مهد عالمان، حکیمان، شاعران و فرزانگان بسیاری است که نه تنها کشور که جهان اسلام از آن‌ها فیض برده‌اند.

رئیس جمهور با اشاره به ظرفیت‌های بالای استان به ویژه در بخش کشاورزی و گردشگری و شرایط معدنی آن گفت: برخی از این ظرفیت‌ها با موانع و مشکلاتی مواجه هستند که با وجود نیروی انسانی کارآمد و جوان استان این مشکلات قابل حل است.

وی تأکید کرد: بررسی‌هایی در این زمینه در دولت انجام شده است و جمع‌بندی‌هایی داشتیم تا بتوانیم مصوبات خوبی را برای همدان داشته باشیم.

رئیسی با بیان اینکه با توجه به سفر یک‌روزه امکان حضور در تمام شهرستان‌ها نیست، گفت: در سفرهای بعدی عرض ارادت به مردم دیگر شهرستان‌های استان خواهم داشت.

دیدار با اقشار مختلف مردمی در شهرستان کبودراهنگ و همدان، جلسه با نخبگان، شرکت در جلسه شورای اداری و نشست خبری با خبرنگاران از برنامه‌های رئیس جمهور در سفر یک روزه به همدان است.

در جریان این سفر هر یک از وزرا نیز به نمایندگی از دولت در شهرستان‌های استان حضور می‌یابند و در دیدارهای مردمی و بازدیدهای میدانی خود، مسائل شهرستانی را جمع‌بندی کرده و موارد را در شورای اداری برای تصمیم‌گیری و نتیجه‌گیری ارائه خواهند داد.

بر این اساس وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در شهرستان‌های رزن و درگزین، وزیر جهاد کشاورزی در ملایر، وزیر علوم در شهرستان اسدآباد، رئیس سازمان محیط زیست در شهرستان بهار، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان کبودراهنگ، وزیر میراث فرهنگی در شهرستان تویسرکان و وزیر آموزش و پرورش در شهرستان نهاوند حضور خواهند یافت.

وزیر نیرو، وزیر راه و شهرسازی، رئیس سازمان برنامه و بودجه، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، وزیر کشور، رئیس دفتر رئیس جمهور و معاون اجرایی رئیس جمهور نیز آیت‌الله رئیسی را در این سفر همراهی می‌کنند.

کد خبر: ۱۶۴٬۶۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha