۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۱۹
لونا کلاسیک همچنان در مسیر نزولی قرار دارد| مراقب ریزش بیشتر قیمت باشید
تحلیل بازار رمزارزها؛

لونا کلاسیک همچنان در مسیر نزولی قرار دارد| مراقب ریزش بیشتر قیمت باشید

با کاهش تقاضا برای ارزهای شبکه ترا یعنی ترا ۲ و لونا کلاسیک، ارزش این دو رمز ارز در نمودار ماهانه خود از ماه می به این سو، همواره در مسیر نزولی قرار داشته است.

به گزارش بازار، با کاهش تقاضا برای ارزهای شبکه ترا یعنی ترا ۲ و لونا کلاسیک، ارزش این دو رمز ارز نیز افت محسوسی را طی هفته های گذشته داشته و حتی در نمودار ماهانه خود از ماه می به این سو، همواره در مسیر نزولی قرار داشته اند.

اکنون توکن لونا کلاسیک با قیمت ۰.۰۰۰۰۹۵ دلار معامله می شود که حدود ۴۲ درصد پایینتر از اوج خود در ماه ژوئن است. همچنین به یاد داشته باشیم که لونا کلاسیک، در واقع همان پروژه شکست خورده لونا شبکه ترا است که تا پیش از ریزش بازار و در اوج خود، ارزشی بیش از ۱۲۰ دلار را نیز تجربه کرده و در فهرست پربازده ترین رمزارزهای بازار محسوب می شد.

امروز، دلار الگوریتمی شکست خورده ترا، یعنی USTC دارای ارزش بازار بیش از ۳۷۷ میلیون دلار بوده و این در حالیست که بر اساس آخرین آمار وب سایت CoinGecko ارزش بازار لونا بیش از ۲۲۹ میلیون دلار است. در نتیجه، استیبل کوین شبکه ترا برای به دست آوردن مجدد اعتبار از دست رفته خود با مشکل مواجه شده است. از سوی دیگر، تعیین ارزش بازار واقعی لونا کلاسیک نیز چالش برانگیز شده است.

بنابراین، از منظر فاندامنتال، نگرانی هایی در مورد اینکه آیا اساسا لونا کلاسیک سرمایه گذاری خوبی محسوب می شود یا خیر، وجود دارد؛ چون این رمز ارز در حال حاضر زیرا هیچ نقشی در شبکه ترا نداشته و تنها وجود دارد.

یکی، استیبل کوین آن دیگر پایدار نیست و یک بی اعتمادی کلی نیز نسبت به شبکه ترا ایجاد شده است. علاوه بر این، برخی از تحلیلگران بر این باورند که نسخه های اصلی و جدید ترا نیز برای از بین بردن سرمایه گذاران طراحی شده اند.

پیش بینی قیمت لونا کلاسیک

لونا کلاسیک همچنان در مسیر نزولی قرار دارد| مراقب ریزش بیشتر قیمت باشید

نمودار چهار ساعته نشان می دهد که قیمت توکن LUNC طی هفته های گذشته روندی نزولی داشته است. نگاه دقیق تر نشان می دهد که این ارز در محیطی با حجم بسیار پایین تر معامله شده و همچنین در محدوده زیر میانگین متحرک ۲۵ روزه و ۵۰ روزه باقی مانده و کمی بالاتر از کف قیمت این ماه یعنی ۰.۰۰۰۰۸۶ دلار معامله می شود.

بنابراین، گمان می رود که حرکت نزولی همچنان برای لونا کلاسیک ادامه خواهد داشت و فروشندگان سطح حمایت کلیدی بعدی را در $۰.۰۰۰۰۸ هدف قرار می‌دهند.

کد خبر: ۱۶۴٬۶۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha