۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۰
۶۰درصد راه‌های میامی روستایی هستند/ بهسازی راه‌ها در کالپوش و میاندشت
مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان:

۶۰درصد راه‌های میامی روستایی هستند/ بهسازی راه‌ها در کالپوش و میاندشت

میامی - مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان با بیان اینکه میامی ۳۴۰ کیلومتر راه روستایی دارد، گفت: ۶۰ درصد کل راه‌های این شهرستان، روستایی هستند که نیاز دارد به آن‌ها نگاه ویژه‌ای داشت.

به گزارش خبرنگار بازار، امیر عمیدی صبح سه‌شنبه در حاشیه بازدید از راه‌های میامی و در دیدار با رئیس اداره راه و شهرسازی این شهرستان بابیان اینکه میامی شرایط ویژه‌ای درزمینهٔ راه‌های مواصلاتی دارد و آن‌هم قرارگیری ۳۴۰ کیلومتر از ۵۵۰ کیلومتر راه‌های این شهرستان در حوزه روستایی است، بیان کرد: ۶۰ درصد راه‌های این شهرستان روستایی هستند.

وی بابیان اینکه سال گذشته ۲۵۰ کیلومتر راه روستایی میامی تسطیح شده است، ابراز کرد: تیغه‌کشی راه‌های روستایی در بخش مرکزی و کالپوش در سه مرحله و  لکه‌گیری بیش از یک هزار و۲۰۰  تن آسفالت گرم در سطح حوزه‌های روستایی میامی در زمره دیگر اقدامات حوزه راه‌سازی این شهرستان طی سال ۹۸ است. 

مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان بابیان اینکه بارریزی دهانه پل‌ها در محدوده عباس‌آباد- میاندشت نیز در سال ۹۸ صورت گرفت، بیان کرد: رفع افتادگی شانه راه‌ها با تراشه آسفالت به طول ۳۰ کیلومتر در محور عباس‌آباد-کاهک از دیگر اقدامات خوب‌صورت گرفته در حوزه راه‌های روستایی میامی است.

عمیدی بابیان اینکه میامی با هشت هزار و ۶۰۰ کیلومترمربع و جمعیت حدود ۴۰هزار تن در شرق استان سمنان واقع است، تأکید کرد: ۸۰ درصد جمعیت این شهرستان روستانشین هستند و درنتیجه شرایط خدمت‌رسانی به راه‌های روستایی این شهرستان با دیگر مناطق استان سمنان متفاوت است.

وی افزود: رفع انسداد محورهای مواصلاتی و ساخت راه دسترسی اضطراری حسین‌آباد کالپوش در سال ۹۸ و باهدف خدمت‌رسانی به مردم انجام‌شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان از مرمت راه‌های فرسوده و آسیب‌دیده نیز خبر داد و گفت: برای مرمت راه‌هایی که در باران‌های شدید چند هفته گذشته خسارت دیدند،  سه هزار تن قیر اختصاص یافت.

عمیدی همچنین در خاتمه گفت: شستشوی تابلوهای علائم، پاک‌سازی پارکینگ‌های جاده‌ای،نظارت بر کار پیمانکاران راهداری و شهرسازی، ساخت سکوی استقرار تانکر ذخیره قیر سال گذشته توسط اداره راه و شهرسازی میامی انجام‌شده است.

کد خبر: ۱۶٬۴۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha