۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۵
تحقق نظام هویتی هوشمند و تمام الکترونیک در ثبت احوال
رئیس سازمان ثبت احوال کشور تاکید کرد

تحقق نظام هویتی هوشمند و تمام الکترونیک در ثبت احوال

معاون وزیر کشور و رئیس سازمان ثبت احوال کشور بر لزوم تحقق نظام هویتی هوشمند و تمام الکترونیک در ثبت احوال تاکید کرد.

به گزارش بازار، هاشم کارگر افزود: ثبت احوال پیشرو در استفاده از تکنولوژی و فناوری‌های نوین در کشور است و در حوزه برنامه‌ریزی این سازمان نیاز به تحول داریم تا شاهد خروجی مهم و اثربخش باشیم و باید با برنامه‌ریزی صحیح و اصلاح فرآیندها گام‌های موثری در جهت ارتقاء این سازمان برداریم.

وی ادامه داد: در حال حاضر سازمان ثبت احوال پیشرو در استفاده از تکنولوژی و فناوری‌های نوین در کشور است و این امر را در تمام بخش‌های سازمان حاکم کرده است.

معاون وزیر کشور با اشاره به اینکه تخصص و دانش در ثبت احوال منحصر به فرد است، افزود: تحقق نظام هویتی هوشمند و تمام الکترونیک و ارتقا سطح سازمان در کشور هدف اصلی ماست که این امر با همت، تلاش، همیاری و همکاری تمامی کارکنان سازمان محقق خواهد شد.

معاون وزیر کشور بر استفاده از فناوری و ارتقای ارائه خدمات به صورت الکترونیک را یادآور شد و ادامه داد: راه اندازی مجدد صدور کارت‌های هوشمند ملی، اقدام در جهت اصلاح فرآیندها و ساماندهی امور، توجه ویژه به برنامه ریزی منابع انسانی، بررسی جهت اصلاح ساختارها، برگزاری کلاس‌های آموزشی و توانمندسازی همکاران و همچنین شفاف سازی و عدالت محوری و کارسنجی و توزیع متناسب نیرو برخی از برنامه‌هایی است که تاکنون در جهت ارتقای سطح سازمان به آن‌ها پرداخته شده است و بطور جدی دنبال می‌شود.

وی افزود: از هم اکنون باید برای سال ۱۴۰۲ برنامه داشته باشیم تا بر اساس آن نیز در قانون بودجه ۱۴۰۲ اعتبارات مورد نیاز را پیش بینی کنیم و درواقع باید نیازها را شناسایی کرده تا بدانیم چه اقداماتی باید صورت گیرد و سال ۱۴۰۲ را براساس امورات جدید و منابع مناسب، پیش ببریم.

کارگر بااشاره به اقدامات لازم جهت ساماندهی وضعیت پست‌های مدیریتی در ادارات کل استان‌ها بر شناسایی افراد توانمند برای مناصب مدیریتی تاکید کرد و گفت:موضوعاتی از قبیل روحیه جهادی، مسئولیت پذیری، مهارت‌های ارتباطی، داشتن روحیه تیمی، آینده نگری، هدفگرایی و تعهد سازمانی و نظارت و کنترل به عنوان ضرورت انتخاب افراد است.

کد خبر: ۱۶۴٬۵۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha