۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۴
نشست مشترک مدیریت HSE سازمان بنادر
انجمن پایانه داران بنادر برگزار کرد

نشست مشترک مدیریت HSE سازمان بنادر

توجه ویژه به مبحث کالاهای خطرناک، بذل توجه به نظافت و تمیزی محیط کار و رعایت بهداشت و اصول محیط زیست در محوطه‌های تحت اختیار از مهمترین موضوعاتی بود که از سوی مدیر HSE سازمان بنادر مطرح شد.

به گزارش بازار، هیات رئیسه انجمن پایانه داران بنادر ایران به منظور همفکری، هم افزایی و تعامل بیشتر برای ارتقای سطح ایمنی، بهداشت و محیط زیست بنادر و پایانه‌های عملیاتی و شرکت‌های خصوصی فعال در بنادر، نشست مشترک مدیریت HSE برگزار کرد.

عبداله جعفری مدیر ایمنی، بهداشت و HSE سازمان بنادر و دریانوردی در این نشست، دیدگاه‌ها، اهداف و برنامه‌های مورد نظر سازمان بنادر در این حوزه را تشریح کرد.

ایجاد واحد HSE در ساختار رسمی شرکت‌های پایانه دار بنادر، جذب نیروهای متخصص و مجرب در واحدهای عملیاتی و شعبات بنادر، تصویب برنامه سالیانه، تخصیص کدهای اعتباری و بودجه لازم برای واحدهای HSE، توجه ویژه به برگزاری دوره‌های آموزشی و تخصصی در حیطه فعالیت‌های هر شرکت، رعایت دستورالعمل‌های لازم در صفافی، بارچینی، نگهداری و حمل و نقل انواع کالا در بنادر، توجه ویژه به مبحث کالاهای خطرناک، بذل توجه به نظافت و تمیزی محیط کار و رعایت بهداشت و اصول محیط زیست در محوطه‌های تحت اختیار از مهمترین موضوعاتی بود که از سوی مدیر HSE سازمان بنادر مطرح شد.

کد خبر: ۱۶۴٬۵۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha