۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۳
بهترین کتاب های جامعه شناسی کنکور

بهترین کتاب های جامعه شناسی کنکور

درس جامعه شناسی از دروس اختصاصی برای رشته علوم انسانی محسوب می شود.

اهمیت استفاده از برترین کتاب های جامعه شناسی برای کنکور

درس جامعه شناسی از دروس اختصاصی برای رشته علوم انسانی محسوب می شود؛ این درس در پایه های دهم، یازدهم و دوازدهم تدریس می شود و رویکرد های مختلف جامعه شناسی مدرن را بررسی می کند. مباحث کلی که دانش آموزان در جامعه شناسی می آموزند شامل زندگی اجتماعی انسان ها، جهان اجتماعی، روابط بین انسان با انسان و اجتماع و... است؛ تسط بر مباحث این درس به درک و مطالعه مفهومی وابسته است و برای پاسخ به درصد بالا از این درس در کنکور سراسری نیازمند آن هستید که از بهترین کتاب جامعه شناسی کنکور بهره ببرید.

چرا باید جامعه‌شناسی را صد بزنید

قبل از هرچیز: داوطلب هدفدار کنکور انسانی باید یک یا دو درس را صد بزند؛ یعنی برای درصد ۱۰۰ بخواند. جامعه شناسی از آن درس هاست. روانشناسی درس دیگری است که باید برای درصد ۱۰۰ در آن بخوانید و به آن حمله کنید. دلیل ۱۰۰زدن برای روانشناسی واضح تر است؛ چرا که تنها یک کتاب است و تا زمان کنکور می شود بارها و بارها بخوانید. اقتصاد نیز همین ویژگی را دارد.

اما دلیل اینکه جامعه شناسی را باید صد بزنید:

اول اینکه صد زدن در آن ممکن است؛ یعنی مانند فلسفه و منطق نیست که درصد ۱۰۰ در آن به دلایلی تقریبا ناممکن شده است. دوم اینکه تعداد کسانی که این درس را صد می زنند، کم نیستند. به نسبت دروس دیگر اختصاصی و دلیل سوم، با وجود اینکه ۳ کتاب منبع طرح سوال دارد، اما مطالب هر سه کتاب مانند سه کتابهای دیگر چالشی و دشوار نیستند.

فهرست بهترین کتاب های جامعه شاسی کنکور انسانی

بهترین کتاب جامعه شناسی کنکور

کتاب جامعه شناسی جامع کنکور مشاوران

یکی از بهترین منابع جامعه شناسی کنکور، کتاب جامعه شناسی جامع کنکور مشاوران است که در راستای رفع نیاز های آموزشی دانش آموزان رشته انسانی در درس جامعه شناسی بانکی کامل از درسنامه، تست و پاسخ تشریحی را ارائه داده است تا با بهره مندی از آن بتوانند برای آزمون سراسری آماده شوند؛ ساختار درسنامه ها و تست های این کتاب به صورت بخش بندی شده با پوشش دروس جامعه شناسی دهم، یازدهم و دوازدهم همراه با نکته ها مهم است و تست های این کتاب شامل سوالات تالیفی و سوالات سراسری به همراه پاسخنامه تشریحی می شود.

بهترین کتاب های جامعه شناسی کنکور

کتاب تست جامع جامعه شناسی کنکور خیلی سبز

کتاب جامعه شناسی جامع خیلی سبز از سری کتاب های آموزش و تست انتشارات خیلی سبز و از منابع برتر جامعه شناسی کنکور است. این کتاب شامل ارائه درسنامه های جامع از جامعه شناسی پایه های دهم، یازدهم و دوازدهم، شرح و توضیح دقیق نکته های هر درس، بانک عظیمی از سوالات تستی جامعه شناسی دهم، یازدهم، دوازدهم، آزمون های جامع، پاسخنامه کامل و تشریحی، مناسب برای آماده سازی برای کنکور و تقویت مهارت تست زنی است.

کتاب جامع جامعه شناسی میکرو گاج

کتاب جامع جامعه شناسی میکرو گاج مباحث جامعه‌شناسی سال دهم، یازدهم و دوازدهم رشته‌ی انسانی را با توجه به پایه، سال به سال و درس به درس بیان کرده است. در آغاز داوطلبان گرامی این امکان را خواهند داشت که با مطالعه و بررسی درس‌نامه (که در بخش پایانی کتاب بیان شده) نسبت به مطالب تسلط پیدا کنند. پس از آن باید آموخته‌های خود را با تکیه بر بانک غنی پرسش‌های چهارگزینه‌ای این کتاب بسنجند.

در هر مبحث تلاش شده از سطر به سطر کتاب درسی حتی پاورقی‌ها و مثال‌ها، سوالات تألیفی چهارگزینه‌ای مطرح شود. در لابه‌لای این سوالات، نمونه‌ تست‌هایی از کنکورهای سراسری داخل و خارج از کشور مطرح شده تا به این ترتیب هیچ نکته‌ای از قلم نیفتد. سپس نوبت فهمیدن جواب‌های غلط و علت نادرستی آن‌هاست. با یک پاسخ‌نامه‌ی تشریحی علاوه بر مشخص کردن گزینه درست، علت غلط بودن سایر گزینه‌ها نیز در برخی از تست‌ها به‌صورت تشریحی برایتان توضیح داده می‌شود. با اطمینان خاطر می‌توان گفت پس از مطالعه‌ی کتاب‌های میکروطبقه‌بندی و سنجیدن نقاط ضعفتان قادر هستید به هر نوع سوال مرتبط با آن مبحث پاسخ دهید. این کتاب توسط الهه همایون‌زاده در ۴۳۲ صفحه گردآوری شده است. از ویژگی‌های این کتاب که توسط انتشارات گاج منتشر شده، می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • شامل مباحث دهم، یازدهم و دوازدهم
  • ارائه‌ی کامل مطالب کتاب درسی در قالب درس‌نامه‌های کاربردی
  • بررسی پرسش‌های چهارگزینه‌ای تألیفی و سراسری (بیش از ۱۴۰۰ تست)
  • همراه با ارائه‌ی پاسخ‌های کاملا تشریحی
  • همراه با تست‌های کنکور سراسری ۹۹

کتاب جامعه شناسی جامع کنکور رشته مهروماه

کتاب جامعه شناسی جامع مهروماه شامل درسنامه های کاملا جامع از دروس جامعه شناسی دهم، یازدهم و دوازدهم، استفاده از تصاویر، مثال ها، توضیح کامل مطالب و نکته های مهم، تقسیم بندی تست های هر درس، ارائه تست سطح بندی شده همراه با پاسخ های کاملا تشریحی برای افزایش تسلط و مهارت در پاسخ به تست های این درس است؛ همچنین تست های سطح بالا برای کسب درصد های بالا در کنکور سراسری تالیف شده است.

کتاب جامعه شناسی جامع منتشران

در بخش درسنامه کتاب جامع شناسی جامع منتشران، متن و توضیحات کتاب درسی، بصورت کاملا طبقه بندی شده و از طریق جدول و نمودار ارائه شده که باعث نظم بیشتر در مطالعه و باعث انسجام فکری و مشخص شدن مسیر مطالعاتی دقیق برای دانش آموزان می شود. در بخش تست ها،
۸۲۷ تست وجود دارد که شامل سوالات کنکور سال های قبل به همراه سوالات کانون فرهنگی آموزش و سوالات تالیفی می شود. در بخش پاسخنامه، پاسخ ها بصورت کامل شرح داده شده اند و همچنین گزینه ای نادرست و دام های آموزشی هم بررسی شده اند.

خرید کتاب های جامعه شناسی کنکور از کتابانه

شما برای خرید کتاب جامعه شناسی کنکور، یا سایر کتاب های کنکور انسانی، می‌توانید از کتابانه کمک بگیرید. فروشگاه اینترنتی کتابانه یکی از مراجع معتبر فروش انواع کتاب های کنکوری و کمک درسی، دانشگاهی، عمومی و کودک است و شما می‌توانید برای خرید هر نوع از کتاب های موردنیازتان روی آن حساب نمایید.

کد خبر: ۱۶۴٬۴۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha