۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۸
توقف ریزش بیت کوین در مرز ۲۱ هزار دلار| تعیین اهداف بعدی در صورت اصلاح یا افزایش قیمت
تحلیل بازار رمزارزها؛

توقف ریزش بیت کوین در مرز ۲۱ هزار دلار| تعیین اهداف بعدی در صورت اصلاح یا افزایش قیمت

بیت کوین با ادامه اصلاح قیمت از ۲۱۵۰۰ دلار، به محدوده ۲۱۲۰۰ دلار کاهش یافته تا ریزش روزانه خود را به ۳ درصد و نرخ اصلاح هفتگی را به ۵ درصد افزایش دهد.

به گزارش بازار، بیت کوین با ادامه اصلاح قیمت از ۲۱۵۰۰ دلار، به محدوده ۲۱۲۰۰ دلار کاهش یافته تا ریزش روزانه خود را به ۳ درصد و نرخ اصلاح هفتگی را به ۵ درصد افزایش دهد.

همچنین در پی ریزش دو روز اخیر بیت کوین، اکثر آلتکوین ها نیز دچار ریزش های شدید شدند. به عنوان مثال، اتریوم به محدوده حمایت ۱۴۵۰ دلار کاهش یافته و ریپل نیز به حمایت ۰.۳۲ دلاری خود کاهش قیمت یافت. کاردانو نیز به کف حمایت خود روی نقطه ۰.۴۶۵ دلار کاهش یافته است.

پس از رد گسترده قیمت، بیت کوین ضررهای خود را به زیر سطح حمایت ۲۲۰۰۰ دلار افزایش داد و تقریباً نقطه ۲۱۰۰۰ دلار را قبل از بازگشت به نقاط بالاتر آزمایش کرد. در صورت ادامه ریزش، حمایت اولیه نزدیک به سطح ۲۰۸۵۰ دلار بوده و حمایت اصلی بعدی نزدیک به منطقه ۲۰۵۰۰ دلار قرار دارد که در زیر آن قیمت می تواند در صورت ادامه ریزش، کف ۲۰۰۰۰ دلار را آزمایش کند.

توقف ریزش بیت کوین در مرز ۲۱ هزار دلار| تعیین اهداف بعدی در صورت اصلاح یا افزایش قیمت

در جهت صعودی، مقاومت فوری نزدیک به سطح ۲۱۵۰۰ دلار قرار دارد. مقاومت اصلی بعدی می تواند حدوده منطقه ۲۲۰۰۰ دلار باشد که بالاتر از آن، قیمت می تواند افزایش قیمت بیشتر با نرخ پایدار را تجربه نماید.

فدرال رزرو آمریکا قرار است طی جلسه ای دو روزه طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری، در خصوص افزایش مجدد نرخ بهره بانکی در این کشور تصمیم گیری کرده و احتمال می رود افزایش ۷۵ واحد این نرخ در دستور کار فدرال رزرو باشد.

بدیهی است هرگونه تصمیم فدرال رزرو در راستای افزایش نرخ بهره، می تواند بازار ارزهای دیجیتال را دچار نوسان بیشتر نماید.

کد خبر: ۱۶۴٬۲۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha