۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۱
۵۰۰ واحد نانوایی در ایلام مجهز به دستگاه کارتخوان هوشمند شدند
مدیر شرکت غله ایلام:

۵۰۰ واحد نانوایی در ایلام مجهز به دستگاه کارتخوان هوشمند شدند

ایلام- مدیر شرکت غله و خدمات بازرگانی استان ایلام از نصب و راه اندازی ۵۰۰ دستگاه کارتخوان هوشمند در نانوایی های این استان خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی غله ایلام، هوشنگ نادری در خصوص تجهیز تمام نانوایان استان به دستگاه کارتخوان نیز اظهار داشت: بر اساس بررسی ها و گزارش های آمده تاکنون نسبت به نصب و راه اندازی تعداد ۵۰۰ دستگاه کارتخوان در واحدهای نانوایی اقدام و لیست اطلاعات مابقی واحدها به بانک سپه جهت تهیه و نصب دستگاه کارتخوان تحویل شده که در چند روز آتی نسبت به تکمیل کلیه واحدها با دستگاه کارت خوان اقدام خواهد شد.

وی یادآور شد: مجموع واحدهای فعال نانوایی در سطح استان ایلام ۷۳۴ واحد است که تمامی اطلاعات مربوط به متصدیان از جمله آدرس واحد و میزان سهمیه در سامانه جامع بازرگانی دولتی ایران شناسایی و ثبت شده است.

مدیر شرکت غله و خدمات بازرگانی ایلام افزود: همچنین نسبت به ارزیابی اطلاعات تمامی واحدها اقدام شده و بعضاً تعداد محدودی مغایرت آماری وجود داشته که نسبت به رفع مغایرت و اصلاح آن از طریق شرکت بازرگانی دولتی ایران اقدام شده است.

نادری با تشریح سامانه های هوشمند نظارت و بازرسی واحدهای خبازی ایلام تاکید کرد: طرح عملیاتی پایش و شناسایی کلیه واحدهای نانوایی توسط کمیته نظارت صورت پذیرفته و نسبت به جانمایی هر واحد نانوایی در سامانه نیز اقدام شده است.

کد خبر: ۱۶۴٬۲۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha