۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۲:۴۸
سازمان هواپیمایی مانع شیوه‌های نامتعارف فروش بلیط هواپیما شود
عضو هیات رئیسه کمیسیون عمران مجلس:

سازمان هواپیمایی مانع شیوه‌های نامتعارف فروش بلیط هواپیما شود

عضو هیات رئیسه کمیسیون عمران مجلس با انتقاد از فروش دلاری بلیط هواپیما توسط برخی ایرلاین‌ها به اتباع خارجی از رئیس و مسئولان سازمان هواپیمایی کشور خواست تا مانع گسترش بی نظمی و شیوه‌ها نامتعارف شوند.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، آرا شاوردیان نماینده ارامنه تهران و شمال کشور و عضو هیات رئیسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در خصوص فروش دلاری بلیط هواپیما به اتباع خارجی گفت: فروش بلیط پروازهای داخلی با نرخ دلاری به اتباع غیر ایرانی که اخیرا توسط برخی از شرکت‌های هواپیمایی صورت گرفته تخلف بوده و مجموعه سازمان هواپیمایی کشور باید مسئولانه نظارت کرده و قاطعانه با شیوه های خارج از عرف فروش بلیط برخورد کند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی افزود: آژانس‌های هواپیمایی باید طبق نرخ‌های‌تعیین شده اقدام به فروش بلیط هواپیما کرده و در چهارچوب قانون حرکت کنند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: از طرفی گزارش شده برخی سایت‌های فروش بلیط هواپیما در اوج تقاضاهای پروازی اقدام به لغو بلیط های رزرو کرده می‌کنند که این کار نیز باید توسط مجموعه سازمان هواپیمایی کشور مورد بررسی قرار بگیرد و اگر این تخلف از سوی ایرلاین‌ها صورت گرفته و یا تخلف از سوی سایت‌ها بوده با خاطی قاطعانه برخورد شود، نباید اجازه دهیم بی نظمی و شیوه‌ها نامتعارف در این حوزه حاکم شوند.

کد خبر: ۱۶۴٬۲۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha