۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۴
دریافت وقت سفارت آلمان و سوئد و فرانسه

دریافت وقت سفارت آلمان و سوئد و فرانسه

در این مقاله قصد داریم درباره وقت سفارت آلمان و انواع رزرو وقت ها را توضیح دهیم.

به گزارش بازار، در این مقاله قصد داریم درباره وقت سفارت آلمان و انواع رزرو وقت ها را توضیح دهیم. آلمان به خاطر فراوانی که دارد، می‌تواند همان جایی باشد که برای مهاجرت انتخاب کرده و، در آن زندگی و کار میکنید. آلمان به علت کمبود شدید نیروی کار (سالانه حدود ۴۰۰ هزار نفر!!) گرفته تا پیری جمعیت و نیاز این کشور به نیروهای متخصص و غیرمتخصص مهاجر، از اقتصاد قدرتمند و امکان گرفتن شغل خوب و درآمد بالایی گرفته تا توسعه‌یافتگی و پیشرفته بودن این کشورهایی در اروپا.

چه مدارکی نیازمند وقت سفارت المان است؟

وقت سفارت آلمان، در واقع تحویل مدارک و انگشت نگاری است و شما هیچ مصاحبه و دیداری با افسران ویزا نخواهید داشت. همچنین مدارک وقت سفارت المان نیازی به ترجمه ندارند و تنها باید اصل آن‌ها را به سفارت این کشور ارائه دهید. مدارک مورد نیاز وقت سفارت آلمان به ترتیب در این زیر آمده است:

فرم درخواست ویزای آلمان

  • پاسپورت درخواست دهنده به همراه حداقل ۶ ماه اعتبار و یک صفحه خالی
  • دو قطعه عکس ۳.۵×۴.۵
  • بیمه مسافرتی
  • رزرو بلیط رفت و برگشت آلمان
  • واچر هتل
  • دعوت نامه (در صورت وجود)
  • تمکن مالی و گردش حساب مالی
  • شناسنامه، کارت ملی متقاضی
  • گواهی برای اثبات اشتغال به کار و سابقه بیمه تامین اجتماعی

برای این کار ما به شما پیشنهاد می کنیم از افراد متخصص و مجرب در شرکت مان کمک گرفته تا با رعایت تمامی اصول در کمترین زمان و مناسب ترین نرخ همکاری به هدف تان برسید.

چگونگی تعیین وقت سفارت آلمان

لازم به ذکر است که وقت سفارت آلمان مصاحبه ای ندارد و شما تنها برای تحویل مدارک و انگشت نگاری به کارگزاری ویزای این کشور باید بروید. بخش کنسولی و خدمات ویزای سفارت آلمان در ایران تعطیل است و شما ضمن اخذ ویزای این کشور باید درخواست خود را به ویزامتریک ارائه کنید. در آپدیت جدید سایت ویزامتریک مشاهده شده که شما می‌توانید ساعت و تاریخ مراجعه را حتی خودتان هم مشخص کنید.

وقت سفارت آلمان به صورت اینترنتی وبه عهده کارگزاری ویزامتریک میباشد. بعد از مراجعه به سایت ویزامتریک و ایجاد حساب کاربری خود، باید نوع ویزای درخواستی خود را (توریستی، تحصیلی، کاری و سرمایه گذاری) معیت کنید. قبل از این تعیین وقت سفارت آلمان به عهده خود سایت ویزامتریک بوده و شما تصمیمی در انتخاب روز مراجعه نداشتید اما امروزه خودتان می‌توانید ساعت و روز مراجعه به سفارت آلمان را مشخص میکند.

آیا امکان خرید وقت سفارت آلمان امکان پذیر است؟

خرید اری وقت سفارت آلمان، به این صورت است که متقاضیان دارای وقت سفارت، زمان مراجعه خود را با مبالغ هنگفتی در اختیار دیگران میگذارند. خرید وقت سفارت آلمان غیرقانونی است و در صورتی که افسران ویزا متوجه این موضوع شوند، احتمال اینکه از ورود به آلمان محروم شوید زیاد است.

برای این کار ما به شما پیشنهاد می کنیم از افراد متخصص و مجرب در شرکت مان کمک گرفته تا با رعایت تمامی اصول در کمترین زمان و مناسب ترین نرخ همکاری به هدف تان برسید.

هزینه های رزرو وقت سفارت آلمان به چه صورت است؟

مخارج وقت سفارت آلمان در تهران، برای هر فرد ۲ میلیون تومان است. ۹۰۰ هزار تومان از این مبلغ که به ویزامتریک پرداخت شده و باقی آن، برای ارائه خدمات ویزای المان (پر کردن فرم شینگن، بیمه مسافرتی، رزرو بلیط رفت و برگشت، واچر هتل و غیره) می‌باشد. در خاطر داشته باشید که این هنوز کل هزینه نیست و شما بایستی با توجه به ویزای درخواستی، مبلغی را نیز باید به صندوق ویزامتریک پرداخت کنید. به طور مثال، اگر درخواست ویزای توریستی آلمان ارائه کرده باشید، باید مبلغ ۸۰ یورو به صندوق ویزامتریک پرداخت کرد.

وقت سفارت سوئد

آیا هنگام گرفتن وقت سفارت سوئد به مشکل برخورده اید؟ آیا در جهت تکمیل مدارک خود به مشکل بر خورده اید؟ اصلا نگران نباشید همین الان با شماره تماس ۰۲۱۴۱۲۵۶۴۲۲ تماس بگیرید و با کارشناسان ما موضوع پیش آمده را در میان بگذارید.

سوئد یکی از کشور های مهاجر پذیر و توریستی هست که سالانه تعداد بسیار زیادی به این کشور سفر میکند. سوئد از لحاظ رفاهی و شرایط زندگی در شرایط بسیار مطلوبی قرار داد. به همین دلیل افراد زیادی را به خود جذب میکند.

images_1658599156.png

درباره سوئد

سوئد دومین کشور مهاجرت پذیر دنیا به شمار میرود. طبق آمار به دست امده سوئد میتواند بهترین گزینه برای کادر درمان باشد که به این کشور مهاجرت کنند. این کشور در جزیره اسکاندیناوی قرار دارد. سوئد به عنوان چهارمین کشور بزرگ اروپا شناخته میشود. این کشور بیش از ۱۰ میلیون نفر جمعیت دارد و زبان رسمی مردم این کشور سوئدی میباشد. سوئد کشوری با طبیعت و جاذبه های گردشگری مناسب برای توریستان میباشد.

اگر قصد سفر و گردش را در یکی از کشور های اروپایی دارید، پیشنهاد میکنیم به این کشور سفر کنید.

دریافت وقت سفارت سوئد در تهران

شما برای مراجعه به سفارت سوئد به آدرس: تهران- خیابان پاسداران شمالی-بالاتر از فرمانیه-نبش نسترن در پلاک ۲۷ رفته و پس از مصاحبه و ارائه مدارک و اسناد میتوانید ویزای خود را تهیه نمایید. شما می توانید از یکشنبه تا چهارشنبه ساعت ۸ صبح تا ۴:۳۰ بعد از ظهر به این مرکز مراجعه کنید. علاوه بر آن در روز پنجشنبه ساعت کاری این مرکز ۸ صبح تا ۱۵ می باشد.

مدت زمان اخذ وقت سفارت سوئد حدوداً بین ۱ تا ۳ ماه است. این کشور امکان دریافت وقت فوری سفارت را نیز دارد و شما می توانید در کمتر از یک ماه برای اخذ درخواست خود مراجعه کنید. بعد از این که وقت سفارت شما برای تان مشخص شد باید برای ارائه مدارک و انگشت نگاری به سفارت این کشور مراجعه کنید.

مدارک لازم جهت صدور ویزا برای وقت سفارت سوئد

شما برای درخواست وقت سفارت سوئد با هر نوع ویزایی که می خواهید باید مدارکی مشابه هم تهیه کرده و تحویل سفارت دهید.

  • تکمیل فرم درخواست ویزا (این فرم را آنلاین تهیه کرده و از آن یک نسخه پیرینت بگیرید)
  • ارائه پاسپورت یا گذرنامه با داشتن حداقل دو برگه سفید
  • اگر زیر سن قانونی هستید باید فرم مربوط به رضایت والدین را پر کنید.
  • به همراه داشتن دو قطعه عکس با ابعاد ۴*۳
  • به همراه داشتن اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی (ترجمه شده)
  • ارائه گواهی رزرو هتل و بلیت رفت و برگشت
  • رسید پرداخت ۸۹ یورو ( برای کودکان زیر ۶ سال رایگان میباشد.)

شما می توانید با در ارتباط بودن با همکاران سفریتو وقت سفارت سوئد را بدون درد سر گرفته و وقت تضمینی سفارت سوئد و فوری آن را با ما تجربه کنید. شما می توانید از ساعت ۹ صبح تا ۶ عصر با کارشناسان ما جهت دریافت وقت سفارت سوئد در ارتباط باشید.

وقت سفارت فرانسه

آیا قصد مسافرت و سفر به کشور فرانسه را دارید؟ آیا هنگام درخواست ویزا به مشکل بر خورده اید؟ یا سؤالاتی ذهن شما را درگیر کرده است؟ برای رفع مشکلات و این نگرانی همین حالا با شماره ۰۲۱۴۱۲۵۶۴۲۲ تماس گرفته و مشکل خودرا با کارشناسان وقت سفارت فرانسه در میان بگذارید.

images_1658599247.png

درباره کشور فرانسه

یکی از کشورهای مهم گردشگری فرانسه می باشد. فرانسه بعد از آلمان به عنوان دومین کشور پر جمعیت جهان محسوب می شود. زبان مردم این کشور فرانسوی بوده است و جمعیت آن ها حدود ۶۷ میلیون نفر می باشد. جالب است بدانید درصد عظیمی از مهاجران جهان در کشور فرانسه هستند.

دریافت وقت سفارت فرانسه

جهت ثبت درخواست خود ابتدا باید وارد سایت VFSGLOBLEشده و یک حساب کاربری برای خود ایجاد نمایید. با این کار درخواست خود را جهت دریافت وقت سفارت فرانسه را ارائه کرده اید. پس از ۲ روز شما می توانید مدارک مورد نظر واسناد تان را برای سفارت فرانسه ارسال نمایید. و جهت انگشت نگاری به دفتر سفارت فرانسه مراجعه کنید. این دفتر در تهران – میدان هروی – خیابان موسوی – مجتمع هروی در طبقه چهارم قرار دارد.

وقت سفارت فوری برای فرانسه

اگر بخواهید وقت سفارت فوری برای فرانسه دریافت کنید، می بایست دعوتنامه پزشکی از این کشور دریافت کنید. شما می توانید با ارائه این دعوتنامه پزشکی به سفارت فرانسه درخواست وقت فوری سفارت بخواهید.

باید مدارک مخصوصی با توجه به نوع ویزا برای سفارت فرانسه ارسال شود. با توجه به اینکه ویزای مربوط شما برای تحصیل است میباست مدارک زیر را تهیه و به سفارت فرانسه ارائه دهید.

عمومی ترین مدارک دریافت ویزا برای فرانسه عبارتند از:

  • تکمیل فرم درخواست ویزا برای فرانسه
  • ارائه کپی و اصل گذرنامه فعلی درخواست کننده
  • ارائه رسید پرداخت هزینه های واریزی برای ویزا
  • اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی در خواست کننده (ترجمه شده)
  • کپی و اصل بیمه مهاجرتی درخواست کننده

شما می توانید با در ارتباط بودن با همکاران سفریتو وقت سفارت سوئد را بدون درد سر گرفته و وقت تضمینی سفارت سوئد و فوری آن را با ما تجربه کنید. شما می توانید از ساعت ۹ صبح تا ۶ عصر با کارشناسان ما جهت دریافت وقت سفارت سوئد در ارتباط باشید.

کد خبر: ۱۶۴٬۱۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • مطهره IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
      0 0
      سلام من مطهره معتضدیان هستم فرزندانم برام دعوتنامه فرستادن مبلغ ۹۰۰ت هم به حساب ویزا متریک ریختم اما هرچه تلاش میکنم نوبت رزو ملاقات نمی‌دونم کی چه موقع پر میشه و تاریخ خالی نیست من ۸ سال هست فرزند آنم را ندیده ام دلتنگ هستم لطفاً مرا راهنمایی کنید