۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۰
سد مخزنی نهب امسال آبگیری می شود
مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای قزوین:

سد مخزنی نهب امسال آبگیری می شود

قزوین- مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای استان قزوین گفت: با تأمین و تخصیص به موقع اعتبارات امیدواریم بتوانیم در سال جاری در قالب پویش «الف- ب- ایران» سد نهب را آبگیری کنیم.

به گزارش خبرگزاری بازار به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای استان قزوین، جلسه تبیین اهداف و برنامه‌های سال ۹۹ شرکت آب منطقه‌ای قزوین ظهر دوشنبه با حضور مدیر عامل، اعضا هیئت مدیره، معاونین و جمعی از مدیران شرکت آب منطقه‌ای قزوین برگزار شد.

یدالله ملکی در این نشست ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های بی شائبه همکاران و تشریح عملکرد این شرکت در سال ۹۸ بر ضرورت مشارکت همگانی تا رسیدن به اهداف پیش رو تأکید کرد.

وی افزود: برنامه ریزی، بسیج امکانات و بهره گیری از توانمندی همه همکاران به ویژه جوانان از جمله گام‌های بزرگ در پیشبرد اهداف شرکت است و از این طریق می‌توانیم در عرصه خدمت رسانی به مردم شریف استان، اجرای پروژه‌ها، حفاظت از منابع ارزشمند آب شاهد رشد و شکوفایی بسیار خوبی در سال ۹۹ باشیم.

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای قزوین با اشاره به اینکه روندهای کاری هر چقدر اصلاح شوند زمینه را برای انجام ساخت و سازهای مؤثرتر، کم هزینه تر و با راندمان بیشتر فراهم می‌کند، بیان کرد: اگر به دنبال جلب رضایت خدا و مراجعان هستیم باید بتوانیم ضمن ترسیم واقعی اهداف، تمام تلاش خود را در جهت تحقق آنها به کار ببندیم.

ملکی تریح کرد: الکترونیکی کردن تمام خدمات به ویژه خدمات قابل ارائه معاونت حفاظت و بهره برداری، حذف پرونده‌های فیزیکی و اتصال مناسب به پنجره واحد الکترونیکی دولت، تلاش برای آبگیری سد مخزنی نهب و شبکه آبرسانی این سد، تسریع در عملیات اجرایی سد مخزنی بالاخانلو، شروع عملیات ساخت تصفیه خانه و خط انتقال آب شرب سد بالاخانلو، سرعت بخشیدن به اجرای طرح بزرگ تأمین آب شرب استان از سد طالقان، تعیین تکلیف چاه‌های فرم ١ و ٥، نصب کنتورهای هوشمند، اجرای پروژه‌های متعدد مهندسی رودخانه، توسعه فعالیت‌های اطلاع رسانی و آگاهی بخشی، دریافت اسناد مالکیت رودخانه‌ها، ساماندهی املاک شرکت و دریافت اسناد مالکیت اراضی متعلق به شرکت، شروع ساخت ادارات منابع آب شهرستان‌های آوج، تاکستان و البرز، ایجاد اتاق کنترل و دیس پچینگ آب استان از مهمترین برنامه‌های شرکت آب منطقه‌ای قزوین در سال جاری است.

ملکی در ادامه با اشاره به پویش «الف- ب- ایران» عنوان کرد: در سال گذشته فعالیت‌ها و اقدامات مناسبی در قالب این پویش صورت گرفت که نشان دهنده تلاش و همت مجموعه وزارت نیرو در زمینه اشتغال، توسعه و آبادانی ایران اسلامی است.

وی گفت: این پویش با رویکرد جدیدی در سال جاری نیز ادامه پیدا می‌کند و در کنار ساخت سازه‌ها به ساز و کارها نیز می‌پردازد تا شاهد بهبود اقدامات به صورت فرآیندی باشیم.

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای قزوین با اشاره به پیشرفت سد مخزنی نهب هم اظهار داشت: سد نهب علیرغم تکمیل نشدن همچون سال گذشته نقش بسیار مهمی در مهار و مدیریت سیلاب رودخانه خررود ایفا کرد که نشان دهنده اهمیت ساخت این سد و لزوم تکمیل و آبگیری هر چه سریع‌تر آن است که امیدواریم با کمک مسئولان ارشد استان، استاندار و نمایندگان مجلس و با تأمین و تخصیص به موقع اعتبارات بتوانیم در سال جاری در قالب پویش الف- ب- ایران شاهد آبگیری این سد باشیم.

ملکی با اشاره به پروژه‌های بزرگ این شرکت در استان از جمله احداث سد بالاخانلو و طرح انتقال آب شرب از سد طالقان به استان قزوین افزود: مشکلات زیادی در مسیر پیشرفت این پروژه‌ها در استان وجود دارد و ما تاکنون توانسته ایم با پیگیری‌های شبانه روزی همه همکاران تا حد بسیار زیادی این موانع و مشکلات را مرتفع کنیم.

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای استان قزوین در ادامه گفت: ارتباط مدیران با نمایندگان مردم استان قزوین در مجلس شورای اسلامی باید به صورت مستمر باشد زیرا هر چقدر ارتباط با منتخبان مردم بیشتر باشد، انسجام بخشیدن به روند اجرایی رساندن پروژه‌های عمرانی و نیز حفاظت و بهره برداری و احیا منابع آبی می‌تواند با سرعت بیشتر ادامه پیدا کند.

ملکی در پایان به لزوم افزایش مشارکت‌های مردمی اشاره کرد و افزود: با برنامه ریزی های دقیق و مدون و ادامه دار می‌توانیم از حضور حداکثری کشاورزان در زمینه‌های حفاظت و بهره برداری از منابع آبی بهره ببریم که در این راستا اطلاع رسانی و آگاهی بخشی با هدف افزایش جلب مشارکت‌های مردمی یکی از اقدامات مهمی است که باید به صورت جدی تا تحقق کامل پیگیری شود.

کد خبر: ۱۶٬۴۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha