۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۴
توزیع ۱۳۰ دستگاه کولر توسط ستاداجرایی فرمان امام(ره) در مناطق کم برخوردار همدان
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

توزیع ۱۳۰ دستگاه کولر توسط ستاداجرایی فرمان امام(ره) در مناطق کم برخوردار همدان

همدان - چهاردولی، معاون مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان همدان از توزیع ۱۳۰ دستگاه کولر و ۱۸۰ دستگاه پنکه ایستاده توسط ستاداجرایی فرمان امام(ره) در مناطق کم برخوردار همدان خبر داد.

علی چهاردولی در گفتگو با خبرنگار بازار عنوان کرد: پویش ملی «نسیم احسان» توسط بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان همدان اجرا می شود.

وی از توزیع ۱۳۰ دستگاه کولر آبی و ۱۸۰ دستگاه پنکه ایستاده به ارزش ۶۵۰ میلیون تومان در مناطق کم برخوردار همدان خبر داد و گفت: این اقدام با همکاری گروه های جهادی انجام می شود.

گروه های جهادی نسبت به شناسایی افراد کم بضاعت در مناطق کم برخوردار استان همدان اقدام کرده اند

وی با تاکید بر اینکه وسایل سرمایشی به عنوان اهدایی مقام معظم رهبری بین جامعه هدف توزیع می شود، افزود: گروه های جهادی نسبت به شناسایی افراد کم بضاعت در مناطق کم برخوردار استان همدان اقدام کرده اند.

معاون مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان همدان اضافه کرد: مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان نیز علاوه بر این وسایل سرمایشی برای هزینه تعمیر کولرهای موجود این خانواده ها توسط گروه های جهادی لحاظ شده است.

چهاردولی به توزیع بسته های کمک معیشتی در یک ماه اخیر نیز اشاره کرد و گفت: در این مدت چهار هزار و ۹۰۰ بسته غذایی به ارزش هر بسته ۶۰۰ هزارتومان بین خانواده های جامعه هدف توزیع شده است.

کد خبر: ۱۶۴٬۰۶۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha