۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۴
۲۰۰ دستگاه سرمایشی بین محرومان استان سمنان توزیع شد
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

۲۰۰ دستگاه سرمایشی بین محرومان استان سمنان توزیع شد

سمنان- احمدی، مدیرکل ستاد اجرایی استان سمنان از اجرای پویش سرمایشی در استان خبر داد و گفت: در این پویش موسوم به نسیم احسان ۲۰۰ دستگاه سرمایشی بین نیازمندان توزیع شد.

حامد احمدی در گفتو با خبرنگار بازار، از اجرای پویش نسیم احسان در سراسر استان سمنان خبر داد و ابراز کرد: ستاد اجرایی در ادامه رسالت های خود در کمک به نیازمندان این پویش را همزمان با اوج گیری فصل تابستان در مناطق گرمسیری استان به اجرا در آورده است.

وی با بیان اینکه درقالب این پویش ۲۰۰ دستگاه سرمایشی شامل کولر آبی و ... بین نیازمندان توزیع می شود، ابراز کرد: توزیع این اقلام در مناطق محروم و گرمسیری از روز گذشته آغاز شده است.

مدیرکل ستاد اجرایی استان سمنان با بیان اینکه بیش از چهار میلیارد ریال برای این طرح هزینه شده است، تاکید کرد: ۴۰ گروه جهادی در این طرح همراهی دارند.

احمدی با بیان اینکه دومین بخش این پویش تعمیر و سرویس وسایل سرمایشی مردم درنقاط محروم استان با همراهی گروه های جهادی است، ابراز کرد: گروه‌های جهادی خدمات تعمیرات لوازم سرمایشی نقاط محروم و گرمسیری را با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال شامل تعمیر و تعویض پوشال‌ها، تعمیر موتور کولر، تسمه و ... بر عهده دارند تا خانواده‌های نیازمند از وسایل سرمایشی در فصل گرما بهره مند شوند.

وی با بیان اینکه گروه‌های جهادی برای نیل به این مقصود، هم اکنون در نقاط محروم استان مانند روستاهای منطقه کویری در جنوب استان حضور دارند، گفت: در زمستان گذشته نیز طرح مشابهی با هدف توزیع لوازم گرمایشی با اهدای ۲۰۰ مورد بخاری توسط ستاد اجرایی اجرا شد.

مدیرکل ستاد اجرایی امام (ره) استان سمنان بیان کرد: به مناسبت عدیر غدیر ۴۰ هزار پرس غذا نیز بین نیازمندان استان توزیع شد همچنین در آستانه سال تحصیلی جدید توزیع لوازم التحریر نیز بین دانش آموزان نیازمند صورت خواهد گرفت.

کد خبر: ۱۶۴٬۰۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha