۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۳
عدم بهره برداری از سد کرم آباد منطقه آزاد ماکو را دچار زیان اقتصادی می کند
مدیرعامل منطقه آزاد ماکو:

عدم بهره برداری از سد کرم آباد منطقه آزاد ماکو را دچار زیان اقتصادی می کند

ارومیه- مدیرعامل منطقه آزاد ماکو گفت: عدم بهره برداری و آبرسانی سریع به سد کرم آباد، پروژه های منطقه آزاد ماکو را تحت تاثیر قرار داده و موجب زیان اقتصادی برای منطقه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار بازار، محمدرضا عبدالرحیمی ظهر دوشنبه در دیدار با مدیرعامل شرکت آب منطقه ای آذربایجان در محل سازمان منطقه آزاد ماکو با قدردانی از اجرای پروژه های مختلف بخش آب در منطقه گفت: این سازمان نیز تمام تلاش خود را برای اتمام و بهره برداری از پروژه های مختلف بخش نیرو و به خصوص حوزه آب انجام می دهد.

وی با اشاره به مشکلات بخش آب در این منطقه گفت: پروژه راهبردی شبکه های اصلی و فرعی اراضی پایاب سد کرم آباد با سرمایه گذاری سنگین انجام شده است که در صورت عدم تکمیل پروژه و آبرسانی به آن، زیان بالای اقتصادی به منطقه و استان وارد خواهد شد.

عبدالرحیمی، مسئولیت تکمیل پروژه شبکه های اصلی و فرعی سد کرم آباد را بر عهده وزارتخانه نیرو و جهاد کشاورزی دانست و گفت: برای اجرای پروژه های بزرگ در منطقه در حوزه های تولید و صنعت، کشاورزی، معدن و غیره نیازمند تامین آب کافی هستیم که این امر در سایه بهره برداری از سد کرم آباد میسر خواهد شد.

وی تکمیل سد را موجب تحولات عظیم به خصوص در بخش کشاورزی دانست و گفت: خواستار تکمیل این پروژه طی چند ماه آینده هستیم تا پروژه های این منطقه نیز در سایه این امر به بار بنشیند.

مدیرعامل منطقه آزاد ماکو ادامه داد: منطقه آزاد ماکو نیز با اجرایی شدن پروژه و تامین آب کافی در شکل گیری و توسعه کشت، صنعت و دامپروری های بزرگ در این منطقه اقدام خواهد کرد. 

کد خبر: ۱۶٬۳۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha