۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰
در ماه‌های آتی شرایط اقتصادی کشور بهبود خواهد یافت
نماینده مردم قم در مجلس:

در ماه‌های آتی شرایط اقتصادی کشور بهبود خواهد یافت

نماینده مردم قم در مجلس با بیان اینکه دولت ۶۰۰ هزار میلیارد تومان از محل درآمد هدفمندی یارانه‌ها پیش بینی کرده است، گفت: در ماه‌های آتی شرایط اقتصادی کشور بهبود خواهد یافت.

به گزارش بازار، احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم وعضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در دومین نشست شورای تعالی مساجد قم که در سالن کوثر اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم برگزار شد، گفت: حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی از مصوبات مجلس شورای اسلامی بوده که دولت سیزدهم آن را اجرایی کرده و در این راستا باید دولت را کمک کنیم.

وی افزود: دولت فعلی ماهانه ۱۵۰ هزار میلیارد ریال بدهی دولت قبل را پرداخت می‌کند که اگر این بدهی‌ها پرداخت نشود، پول‌هایی که بدون پشتوانه در دولت گذشته چاپ شده است موجب افزایش نرخ تورم می‌شود.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم ادامه داد : اگر برنامه‌ها و سیاست‌های اقتصادی دولت ادامه یابد، نرخ تورم سال آینده به ۳۰ درصد و در سال ۱۴۰۳ نیز تورم ۱۲ درصدی را خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه دولت ۶۰۰ هزار میلیارد تومان از محل درآمد هدفمندی یارانه‌ها پیش بینی کرده که رشد ۸ درصدی اقتصاد را به دنبال خواهد داشت افزود: در ماه‌های آتی شرایط اقتصادی کشور بهبود خواهد یافت.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات شهرداری‌های کشور بیان کرد: بسیاری از شهرداری‌ها در زمینه تأمین هزینه‌ها به خصوص حقوق و دستمزد با مشکلاتی مواجه هستند و در قم با این شرایط طرح‌های خوبی در حال اجرا است و ما نیز از این پروژه‌ها حمایت می‌کنیم.

وی همچنین از پیگیری‌های لازم به منظور تأمین اعتبارات جهت حل برخی از مشکلات بهداشتی، انتظامی، فرهنگی و ورزشی در مناطق نیروگاه و امامزاده ابراهیم (ع) خبر داد.

نماینده قم در مجلس با اشاره به کمبود زمین در مناطق شهری ۲، ۳ و ۶ اظهار داشت: مقرر شد تا برخی از خانه‌ها در این مناطق خریداری شود تا برای ایجاد زیر ساخت‌های ورزشی و تفریحی در اختیار شهرداری قرار گیرد.

کد خبر: ۱۶۳٬۸۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha