۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۲
مرحله سوم سود سهام عدالت جاماندگان
معاون شرکت سپرده‌گذاری مرکزی خبر داد

مرحله سوم سود سهام عدالت جاماندگان

معاون شرکت سپرده‌گذاری مرکزی گفت: مرحله سوم پرداخت سود جاماندگان سود سهام عدالت امروز (یکشنبه) انجام شد و این سودها تا آخر امشب به حساب‌ها واریز می‌شود.

به گزارش بازار، محمود حسنلو درباره جزئیات واریز مرحله سوم سود سهام عدالت، گفت: ارزش پرداختی‌ سود سهام عدالت برای سال ۹۸ بیش از ۱۴ میلیارد تومان و برای سال ۹۹ رقمی معادل ۵۴ میلیارد تومان بود که در مجموع رقمی بیش از ۶۸ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به حساب جاماندگان پرداخت شد.

معاون شرکت سپرده‌ گذاری مرکزی افزود: سود هر یک از سهامداران محاسبه و اطلاعات برای واریز در اختیار شبکه بانکی قرار گرفته است و با توجه به اینکه واریز سودها از طریق سیستم پایا بانکی انجام می‌شود، به این ترتیب تا آخر شب این سودها به حساب‌ها واریز خواهد شد.

وی همچنین گفت: با توجه به این آمار ارائه شده اکنون بیش از یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر از سهامداران عدالت هستند که تاکنون شماره شبای معتبری را ارائه نکرده‌اند، این افراد باید با مراجعه با سامانه سجام اطلاعات خود را وارد کنند تا سود این افراد در مرحله بعد واریز شود.

معاون شرکت سپرده‌گذاری مرکزی در پایان گفت: در مراحل اول و دوم نیز به ترتیب ۳۰۷ و ۲۰۰ هزار نفر مشکل شبای بانکی معتبر خود را برطرف و سودهای سنواتی سال‌های ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ خود را دریافت کرده بودند.

کد خبر: ۱۶۳٬۸۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha