۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۴
طرح نگهداشت شهری تابستان سال جاری در همدان اجرا می شود
سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری همدان:

طرح نگهداشت شهری تابستان سال جاری در همدان اجرا می شود

همدان - سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری همدان گفت: طرح نگهداشت شهری تابستان سال جاری در همدان اجرا می شود.

به گزارش بازار و به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری همدان، حامد جلیلوند در خصوص اجرای طرح نگهداشت شهری در تابستان سال جاری گفت: پاکیزگی و آراستگی فضاهای شهری ضمن ایجاد جلوه‌های بصری درخور برای این شهر، افزایش رضایتمندی شهروندان را نیز در پی خواهد داشت که به همین منظور مقرر شده در کنار اقدامات روزانه خدمات شهری، طرحی جهادی، همه‌جانبه و فراگیر برای ایجاد طراوت و شادابی بیشتر در سطح شهر به اجرا درآید.

جلیلوند ضمن اشاره به وظایف ذاتی خدمات شهری در نگهداری شهر عنوان کرد: در راستای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و جلب رضایت حداکثری شهروندان و مسافرین، طرح نگهداشت توسط معاونت خدمات شهری و همکاری ادارات و سازمان های مختلف شهرداری همدان اجرا می شود.

وی در خصوص اجرای این طرح اظهار داشت: این طرح با هدف برنامه ریزی به منظور ارائه خدمات شایسته به شهروندان و مسافران، شناسایی نقاط قوت، ضعف، تهدیدها، فرصت ها و ارائه راهکار پیشنهادی، اطلاع رسانی، تبلیغات و راهنمایی شهروندان و مسافران، هماهنگی با سازمان ها و مدیریت ها برای مشارکت در اجرای دستورالعمل کمیته نظارت بر سرویس های بهداشتی و نمازخانه ها در تابستان سال جاری اجرا می شود.

جلیلوند با اشاره به لزوم هماهنگی و افزایش آمادگی مدیریت شهری در خصوص این طرح افزود: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته در اجرای این طرح، آمادگی مناطق چهارگانه شهرداری و مدیریت و روسای سازمانهای تابعه شهرداری همدان با استقرار امکانات و تامین ماشین آلات خدمات شهری در دستور کار قرار دارد.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری همدان از آغاز اجرای طرح ضربتی نگهداشت شهر با محوریت محله ها در همه مناطق و محلات مختلف و معابر اصلی و فرعی خبر داد و عنوان کرد: مدیران اجرایی باید دقت و توان لازم را برای رفع تمامی مشکلات مربوط به خدمات رسانی در محلات را در راستای جلب رضایت حداکثری شهروندان و مسافران بکار بگیرند.

وی با اشاره به آماده باش نیروهای عملیاتی و نظارتی خدمات شهری عنوان کرد: تنظیف، لکه گیری آسفالت، رسیدگی به وضعیت روشنایی پارک ها و معابر سطح شهر، امحای آگهی و دیوارنوشته های غیر مجاز، رنگ آمیزی جداول، تعیین محل استقرار مسافران و برخورد قانونی و مجدانه جهت عدم نصب چادر در خارج از مکان های شناسایی شده، اصلاح الگوی آبیاری فضای سبز جهت کاهش مصرف آب در هنگام آبیاری، تجهیز و آماده سازی پارک ها به خصوص سرویس های بهداشتی و نمازخانه ها از اهداف این طرح است.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری همدان با تأکید بر بررسی ایمنی در شهر و بازدید از مسیل ها و رودخانه ها افزود: تهیه دستورالعمل های ایمنی مربوط به اسکان مسافران، لایروبی رودخانه ها مطابق با اولویت ها، ساماندهی و نظارت روزانه و مستمر بر روز بازارها و بازارچه های محلی، ایجاد هماهنگی و پیگیری های لازم در برگزاری برنامه های مناسبتی در پیاده راه ها، نگهداری و تعمیرات تجهیزات ترافیکی و تاسیسات پل های عابر پیاده و... ، فعال سازی گشت های بازرسی و پیش بینی تمهیدات ویژه جهت نحوه خدمات رسانی و نظافت وسایل حمل و نقل شهری( اتوبوس ها و تاکسی ها ) از جمله موارد مورد اجرا در این طرح خواهد بود.

کد خبر: ۱۶۳٬۸۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha