۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۸
اشتغال زایی برای ۴۰ هزار نفر در شهرک صنعتی قرچک
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان تهران خبر داد؛

اشتغال زایی برای ۴۰ هزار نفر در شهرک صنعتی قرچک

قرچک- رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان تهران گفت: با تکمیل فاز دوم شهرک صنعتی قرچک برای ۴۰ هزار نفر ایجاد اشتغال می شود.

به گزارش خبرنگار بازار، صابر پرنیان ظهر پنج شنبه در جلسه شورای اداری قرچک که با حضور انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران برگزار شد، گفت: ۳۵ میلیارد تومان اعتبار به شهرک صنعتی قرچک اختصاص پیدا کرده است، تا این صنایع این شهرک توسعه یابد.

وی با بیان این که هر هفته یک واحد تولیدی در شهرک صنعتی قرچک افتتاح می‌شود، اضافه کرد: در حال حاضر ۴۸۰ واحد صنعتی در حال احداث در شهرک صنعتی قرچک است، که افتتاح آن ها سبب رونق تولید در جنوب شرق استان تهران و ایجاد ۴۰ هزار فرصت شغلی در این منطقه می شود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان تهران ادامه داد: در حال حاضر ۵ هزار نفر شاغل در شهرک صنعتی قرچک هستند و تکمیل فاز نخست شهرک صنعتی قرچک و استقبال صاحبان صنایع موجب شده تا زمینه راه‌اندازی فاز دوم این شهرک صنعتی را فراهم کنند و قطعا از ۲۰ فروردین، واگذاری ۲۰۰ هکتار از فاز دوم این شهرک صنعتی آغاز می‌شود.

وی از امضا تفاهم نامه‌ با صنف پوشاک تهران خبر داد و افزود: با استقرار صنف پوشاک تهران در شهرک صنعتی قرچک، شاهد ایجاد فرصت‌های شغلی پایداری در این منطقه هستیم.

پرنیان گفت: میزان آب شهرک صنعتی قرچک افزایش ۲ برابری خواهد داشت و همچنین ۱۵ مگاوات برق و گازرسانی به این شهرک انجام می شود.

کد خبر: ۱٬۶۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha