۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۸
 بارندگی و طغیان رودخانه به برخی مناطق مازندران خسارت وارد کرد
در گفتگو با بازار مطرح شد

بارندگی و طغیان رودخانه به برخی مناطق مازندران خسارت وارد کرد

ساری - مدیرکل مدیریت بحران مازندرن از بروز خسارت به چند واحد مسکونی براثر بارندگی، سیلاب و طغیان رودخانه در نواحی غربی استان خبر داد.

علی اصغر احمدی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به خسارت ناشی از بارندگی و طغیان رودخانه ها که یکشنبه شب در استان به وقوع پیوست اظهار داشت: آسیب به چند واحد مسکونی در بخش چمستان و ساری گزارش شده که این مسئله در حال بررسی است.

وی با عنوان این که بالا آمدن آب رودخانه ها و سیلابی شدن مسیل ها از یک سو و آب شدن برف ها سبب طغیان رودخانه ها در برخی نواحی استان شده است، افزود: بیشتر آبگرفتگی ها و خسارت ها در مناطق کوهستانی و ارتفاعات استان گزارش شده است.

وی ادامه داد: در کلاردشت، تنکابن، کجور، چمستان گزارشی از آبگرفتگی و بروز خسارت های جزیی داشتیم و ۱۰۰ متر از جاده شهر نور در چمستان نیز دچار آبگرفتگی شد.

احمدی یادآور شد: همچنین برای مدیریت سیلاب در کلاردشت مجبور شدیم چند دهنه پل موقت ایجاد شده توسط اهالی برای تردد را تخریب کنیم زیرا این پل ها سبب انسداد مسیر رودخانه شده بودند.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران میزان بارندگی شب گذشته را ۵۰ میلی متر بیان کرد و گفت: این بارندگی منجر به ریزش سنگ در برخی مسیرهای ارتباطی استان نیز شده است.

کد خبر: ۱۶٬۳۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha