۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۳
زمین موردنیاز ساخت ۸۲۶ واحد مسکن در تویسرکان تامین شد
استاندار همدان:

زمین موردنیاز ساخت ۸۲۶ واحد مسکن در تویسرکان تامین شد

همدان - استاندار همدان بابیان اینکه زمین موردنیاز ساخت ۸۲۶ واحد مسکن در تویسرکان تامین شده است، گفت: سهمیه استان همدان در طرح نهضت ملی مسکن، ۱۰۰ هزار واحد است.

به گزارش خبرنگار بازار؛ علیرضا قاسمی فرزاد ظهر شنبه در آیین کلنگ زنی پروژه طرح نهضت ملی مسکن شهر تویسرکان گفت: کمبود مسکن یک معضل اساسی در کشور است که از زمان دولت دهم که توجهی به این موضوع داشت، تا هشت سال پس از آن دچار خلا شد که به این دلیل شاهد کمبود و افزایش قیمت مسکن شدیم.

وی بابیان اینکه دولت ساخت چهار میلیون مسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن را در دستور کار خود قرار داد، گفت: سهمیه استان همدان در طرح نهضت ملی مسکن، ۱۰۰ هزار واحد است که با تلاش مجموعه مدیریتی استان و با الحاق حدود یک هزار و ۳۰۰ هکتار از اراضی استان مشکل تامین زمین آن رفع شد.

استاندار همدان با بیان اینکه در شهرستان تویسرکان به دلیل موقعیت جغرافیایی و فضای سبز، جهت جلوگیری از تخریب باغات، چندین جلسه با کمیته زیربنایی تشکیل شد تا بتوانیم نقاطی را برای تامین طرح نهضت ملی مسکن معین و مشخص کردیم، افزود: طی پیگیری‌های انجام شده توانستیم زمینی برای ساخت ۸۲۶ واحد مسکن را در شهر تویسرکان تامین و مهیا کنیم.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه در صدد هستیم زمین‌های دیگری را در شهرستان تویسرکان، شناسایی و سپس الحاق کنیم تا مشکل مسکن شهرستان حل شود، گفت: مدیران جهت تأمین و حل معضل مسکن با نگاه باز و موسع به نیاز مردم نگاه و توجه کنند

وی عنوان کرد: مدیران مربوطه در اعطا و واگذاری مسکن به متقاضیان باید نگاه وسیعی داشته باشند تا طیف گسترده‌ای از مردم را در بر بگیرد ضمن اینکه نگاه دولت سیزدهم این است که همه نیازهای مردم را در نظر گرفته و در راستای رفع مشکلات آن‌ها تلاش کنیم.

وی عنوان کرد: رفع مشکل مسکنِ مردم به عنوان یک مساله اساسی در اولویت مدیران استان قرار می‌گیرد.

کد خبر: ۱۶۳٬۵۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha