۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۶
فعالیت سیلوی ۴۰ هزار تنی دهگلان بعد از پنج سال توقف از سر گرفته شد
با دستور استاندار کردستان؛

فعالیت سیلوی ۴۰ هزار تنی دهگلان بعد از پنج سال توقف از سر گرفته شد

سنندج – با دستور استاندار کردستان، فعالیت سیلوی ۴۰ هزار تنی واقع در شهرستان دهگلان بعد از پنج سال توقف از سر گرفته شد.

به گزارش خبرگزاری بازار و به نقل از روابط عمومی استانداری کردستان، با دستور استاندار کردستان و در فاصله ای زمانی کوتاه، فعالیت سیلوی ۵۰ هزار تنی دهگلان از سر گرفته شد.

استاندار کردستان در مراسم گرامیداشت روز ملی صنعت و معدن، ضمن اعلام حمایت همه جانبه از سرمایه‌گذاران و فعالیت‌های تولیدی در سطح استان خواستار بسیج همه ظرفیت های استان در راستای حمایت از بخش تولید شد.

تنها بعد از گذشت دو روز و با اجرایی شدن مصوبه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و همچنین پیگیری فرمانداری دهگلان و همکاری ادارات و دستگاه‌های ذیربط سیلوی ۴۰ هزار تنی دهگلان فعالیت خود را مجددا آغاز کرد.

بر اساس اعلام رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان سیلوی ۴۰ هزار تنی دهگلان به دلیل مشکلات مختلف حدود پنج سال است، تعطیل شده بود.

پیمان اسکندی یادآور شد: با توجه به دستور استاندار کردستان و همکاری سایر ادارات خوشبختانه در فاصله زمانی کوتاه مشکلات این سیلو رفع شده و دوباره کار خرید و جمع آوری گندم کشاورزان در این سیلو از سر گرفته شده است.

وی با اشاره به وضعیت برداشت و خرید گندم در استان کردستان، بیان کرد: فصل خرید و جمع آوری گندم در مراکز خرید تضمینی گندم در سطح استان آغاز شده و فعالیت سیلوی ۴۰ هزارتنی دهگلان نقش مهمی در جلوگیری از افزایش هزینه کشاورزان استان دارد.

کد خبر: ۱۶۳٬۵۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha