۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۰
بی آبی صنایع شهرک صنعتی آق قلا با قطعی برق | تأسیسات فرسوده است
در گفتگو با مدیرعامل شرکت صنایع ذوب شمال مطرح شد؛

بی آبی صنایع شهرک صنعتی آق قلا با قطعی برق | تأسیسات فرسوده است

گرگان- نجد احمدی، مدیرعامل شرکت صنایع ذوب شمال گفت: به محض اینکه برق شهرک صنعتی آق قلا قطع می‌شود صنایع امکان استفاده از آب را هم ندارند.

سعید نجد احمدی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه قطعی برق صنایع امکان دسترسی به آب را هم محدود می‌کند، اظهار کرد: برای رفع این مشکل شرکت شهرک‌های صنعتی استان ژنراتور نصب نکرده و با قطعی برق پمپ آب هم از کار می‌افتد.

مدیرعامل شرکت صنایع ذوب شمال ضمن یادآوری این مطلب که قطعی برق شهرک‌های صنعتی مشکلی است که تولیدکنندگان در فصل گرما با آن مواجه هستند، افزود: بر اساس آمارهای اعلام شده، صنایع شش درصد برق تولیدی کشور را استفاده می‌کنند اما باز هم هنگام مدیریت مصرف برق، متأسفانه برق این حوزه قطع می‌شود.

به گفته وی، صنایع و واحدهای تولیدی مرکز اشتغال، کارآفرینی، تولید محصول و ارزش افزوده برای کشور هستند با اینحال همیشه برای جبران کسری چالش‌های پیش رو، دولت ابتدا سراغ این حوزه می‌رود.
نجد احمدی با بیان این نکته که آب شهرک صنعتی آق قلا وابسته به برق است، افزود: به محض اینکه برق شهرک قطع می‌شود صنایع امکان استفاده از آب را ندارند حتی برای رفع این مشکل شرکت شهرک‌های صنعتی استان ژنراتور نصب نکرده و با قطعی برق پمپ آب هم از کار می‌افتد.

او با بیان این نکته که تولیدکنندگان استان از نبود زیرساخت‌های لازم در حوزه برق شهرک صنعتی آق قلا نیز در مضیقه هستند، گفت: یک مقدار معینی برق برای شهرک صنعتی در گذشته دیده شده که این توسعه واحدهای تولیدی شهرک را با مشکل مواجه کرده است.

مدیرعامل شرکت صنایع ذوب شمال معتقد است: در گذشته هنگام ساخت شهرک ۱۰ مگاوات برق برای شهرک صنعتی آق قلا پیش‌بینی شده که این میزان امروزه جوابگوی صنایع شهرک نیست.

این فعال اقتصادی در خاتمه یادآور شد: تعمیر آسفالت، نگهداری فضای سبز، ایجاد مجتمع کارگاهی و ساخت مرکز تجاری فناوری از اقدامات شرکت شهرک‌های صنعتی برای این شهرک بوده اما آنگونه که به نظر می‌رسد، این تلاش‌ها کافی نبوده است.

کد خبر: ۱۶۳٬۵۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha