۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۳
شرکت آزمایشگاه همکار در گمرک زنجان مستقر شود
مدیرکل استاندارد زنجان:

شرکت آزمایشگاه همکار در گمرک زنجان مستقر شود

زنجان - مدیرکل استاندارد زنجان بر لزوم استقرار شرکت آزمایشگاه همکار در گمرک زنجان به منظور انجام فعالیت‌های آزمایشگاهی در حوزه تجارت تاکید کرد.

به  گزارش خبرنگار بازار، داود کارگرزاده ظهر دوشنبه در جلسه کار گروه اشتغال در محل استانداری زنجان که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، بر لزوم استقرار شرکت آزمایشگاه همکار در گمرک زنجان تاکید کرد و گفت: این شرکت باید در محل گمرک مستقر شود.

وی با بیان اینکه کمبود فضا در گمرک زنجان باعث شده آزمایشگاه همکار در این محل حضور پیدا کند، اظهار کرد: در حال حاضر دو شرکت بازرسی استاندارد در محل گمرک زنجان مستقر شده است.

مدیرکل استاندارد زنجان، گفت: متاسفانه شرکت آزمایشگاه تخصصی همکار در بخش سرب و روی استان در محل گمرک زنجان وجود نداشت که این مشکل را  حل کردیم و آزمایشگاه همکار در این محل مستقر شده است.

کارگرزاده با بیان اینکه زنجان پایتخت تولید چاقوهای سنتی کشور  است، افزود: استانداردهای پژوهش محور، با توجه به تقاضای مردم در جامعه تدوین می شود و با این اقدام رشد و افزایش سطح کیفی کالاهای تولیدی در استان رخ می دهد.

وی گفت: تدوین استانداردهای پژوهش محور، امری تشویقی است که تدوین این استانداردها به امر صادرات کمک می کند.

مدیر کل استاندارد زنجان، تصریح کرد: طی سال گذشته ۲۸ سند استاندارد ملی در این استان تدوین شد که از این تعداد دو مورد مربوط به چاقو و چاروق به صورت پژوهش محور بوده است

کد خبر: ۱۶٬۳۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha