۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۵
راهنمای جامع خرید ابزار با تخفیف با کمک کارشناسان ابزار ایکس

راهنمای جامع خرید ابزار با تخفیف با کمک کارشناسان ابزار ایکس

می‌خواهید ابزار بخرید؟ احتمالا اولین کاری که می‌کنید این است که با خودروی شخصی یا مترو به میدان حسن آباد رفته و با معدنی از بهترین ابزارآلات روبه‌رو می‌شوید.

به گزارش بازار، می‌خواهید ابزار بخرید؟ احتمالا اولین کاری که می‌کنید این است که با خودروی شخصی یا مترو به میدان حسن آباد رفته و با معدنی از بهترین ابزارآلات روبه‌رو می‌شوید. پیدا کردن ابزار ارزان در تهران شاید آسان به نظر بیاید ولی اینجا تازه شروع سردرگمی شماست. اگر بدانید دقیقا قصد خرید چه چیزی را دارید، احتمالا مکان مناسب را پیدا کرده و مستقیما به آنجا مراجعه خواهید کرد. ولی اگر به تازگی وارد دنیای ابزار شده‌اید، احتمالا با کوله‌باری از ابزار که شاید حتی مناسب شما هم نباشد، رهسپار منزل خواهید شد.

در این مطلب قصد داریم با کمک کارشناسان ابزار ایکس نکات مهمی را که هنگام خرید ابزار باید در نظر بگیرید، بیان کنیم. پس با ما همراه باشید تا درباره خرید اینترنتی ابزار با تخفیف اطلاعات بیشتری کسب کنید.

خرید ابزار به روش حرفه‌ای

شاید یکی از دلایل شما برای خرید حضوری ابزارآلات صنعتی، خرید ابزار با تخفیف باشد. در صورتی که با یک سرچ ساده در اینترنت می‌توانید ابزار مناسب خود را پیدا کرده و درب منزل تحویل بگیرید. شما در صورتی می‌توانید بدین شکل خرید کنید که دید کاملی از ابزار داشته باشید. اگر هنوز تجربه کافی در مورد انتخاب ابزار مناسب ندارید، کافی است موارد زیر را رعایت کنید.

در نظر گرفتن سطح مهارت

رایج‌ترین اشتباهی که هنگام خرید اینترنتی ابزار رخ می‌دهد، این است که ما سطح مهارت فنی خود را در هنگام خرید در نظر نمی‌گیریم و ابزارآلاتی را می‌خریم که نمی‌توانیم به درستی از آن استفاده کنیم. یکی از مشتریان ما بعد از خرید یک دستگاه سیم لخت کن مجددا مراجعه کرده و از معیوب بودن آن شکایت داشت. هنگامی که طرز استفاده از سیم لخت کن را به ایشان آموزش دادیم، متوجه شدیم کار مورد نظر مشتری با یک سیم لخت کن ساده هم راه انجام می‌شده است و هنوز مهارت لازم برای کار کردن با این وسیله را ندارد. بنابراین توصیه می‌کنیم در زمان خرید حتما به توانایی و سطح تجربه فنی خود دقت کنید.

شارژی یا سیم دار بودن ابزار

حتما با خود می‌گویید که این چه سوالی است؟! معلوم است که دستگاه شارژی بهتر است. اما در پاسخ باید بگوییم که محیط استفاده از این دو نوع ابزار، کاملا متفاوت است. اگر تعمیرکار سیار هستید و در منزل یا محل کار مشتری کار می‌کنید، انتخاب دستگاه شارژی برای شما بهتر است؛ ولی در صورتی که کار شما ثابت بوده و در مغازه یا کارگاه است، از ابزارآلات سیم دار استفاده کنید. ابزارآلات سیمی به مراتب از ابزارآلات شارژی قدرتمندتر است. از طرف دیگر باید به این مساله توجه داشته باشید که ممکن است به میزان شارژ دستگاه توجه نکرده و به یکباره متوجه شوید که دستگاه نیاز به شارژ دارد.

اطلاعات دقیق درباره حرفه فنی

آیا قرار است مکانیک خودرو شوید یا می‌خواهید لوله‌ کشی حرفه‌ای در منازل انجام دهید؟ لازم به توضیح بیشتر نیست که ابزاری که قصد خرید آن را دارید، با رشته فنی شما مطابقت داشته باشد. قطعا خرید اتو لوله کشی برای یک مکانیک، کار عاقلانه‌ای نیست و بالعکس یک لوله کش به جعبه ابزار آچار بکس احتیاجی ندارد. بنابراین پیش از خرید حتما در مورد وسایل مورد نیاز خود تحقیق کرده و لیستی از آن‌ها تهیه نمایید.

پرهیز از خرید زیاد و غیرلازم

لیستی که در مرحله قبل تهیه کرده‌اید را با دقت بررسی نمایید! احتمالا ۲۰ یا ۳۰ یا حتی ۴۰ ابزار برای خرید انتخاب کرده‌اید. به شما پیشنهاد می‌کنیم که همین الان با دقت بیشتری لیست ابزار خود را وارسی کنید! حتما ابزاری را مشاهده خواهید کرد که می‌توانند از لیست اولین خریدتان حذف شده و به خریدهای بعدی موکول شوند. اگر نمی‌دانید کدام ابزار را حذف کنید، وارد یک فروشگاه اینترنتی ابزار شده و مشخصات فنی هر کدام از آن‌ها را با دقت ببینید. خرید ابزار زیاد فقط باعث ایجاد هیجان در دوستانتان می‌شود و شاید هیچ وقت کاربردی واقعی نداشته باشد.

امکانات جانبی

برخی از دستگاه‌ها امکاناتی اضافی دارند که ممکن است هیچوقت به آن نیاز نداشته باشید؛ مانند امکان تنظیم سرعت در دستگاه‌های برقی که فقط موجب افزایش قیمت دستگاه می‌شود. بنابراین در هنگام خرید ابزار با تخفیف به این موضوع دقت کنید که آیا در حال حاضر و با سطح مهارتی شما، واقعا به چنین امکاناتی نیازی هست یا اینکه فعلا می‌توانید با دستگاهی ارزان‌تر کار خود را پیش ببرید.

جایگزینی و ارتقای ابزار قدیمی

شاید در گذشته خیلی از کارهای شما با یک آچار فرانسه هم قابل انجام بود؛ اما امروزه مطمئنا فقط یک آچار ساده پاسخگو نبوده و به یک جعبه ابزار کامل آچار تخت احتیاج دارید. بهترین زمان خرید ابزار پیشرفته هم دقیقا همین مواقع است. زمانی که شما با یک ابزار ساده کار خود را شروع کرده و تجربه کسب کرده‌اید و حالا می‌دانید که از هر وسیله‌ای دقیقا چه می‌خواهید. دیگر زمان به‌روزرسانی فرا رسیده است.

نگهداری صحیح از ابزار

به اکنون که ابتدای کارتان است، محدود نشوید. بلکه به این فکر کنید که چند سال قرار است در این حرفه باشید و در طول این مدت، چه ابزارهایی را اعم از ابزارآلات بادی، برقی و یا متحرک خریداری خواهید کرد. شما باید طریقه نگهداری از هرکدام از ابزار تخصصی را بلد باشید و به طور مرتب آن‌ها را سرویس کنید. شما با خرید ابزار با تخفیف، در واقع نوعی سرمایه‌گذاری کرده‌اید و باید در طول زمان از آن‌ها به خوبی نگهداری کنید و ابزار خود را سالم نگه دارید.

ابزار ایکس؛ بزرگترین فروشگاه اینترنتی ابزار آلات در تهران

امیدواریم توانسته باشیم همه نکات لازمی را که هنگام خرید ابزار نیاز است بدانید، به شما ارائه دهیم. خرید ابزار در تهران با وجود بازارهای بزرگ در سطح شهر، شاید کار آسانی به نظر بیاید؛ ولی با خرید اینترنتی ابزار به اطلاعات بیشتری از هر وسیله دسترسی دارید. همچنین دیگر لازم نیست ترافیک و آلودگی هوا را تحمل کرده و به بازارهای شلوغ پایتخت مراجعه کنید.

فروشگاه‌ اینترنتی ابزار ایکس می‌تواند گزینه مناسبی برای کسانی باشد که نمی‌دانند چه ابزاری مناسب کار آن‌هاست. با استفاده از مشاوره رایگان و آنلاین ابزار ایکس می‌توانید ابزارآلات مناسب حرفه خود را پیدا کرده و با بهترین قیمت خریداری نمایید، ابزار خریداری شده را درب منزل خود تحویل بگیرید و در نهایت با روش های نگهداری از ابزارآلات مختلف آشنا شوید. برای خرید ابزار با تخفیف و مشاوره رایگان به فروشگاه اینترنتی ابزار ایکس مراجعه کنید و یا با شماره ۰۲۱۶۶۷۴۱۳۰۰ تماس بگیرید.

کد خبر: ۱۶۳٬۴۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha