۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۸
پیشرفت چشمگیر قیمت سیا کوین طی هفته گذشته| آیا حرکت صعودی ادامه خواهد داشت؟
تحلیل بازار رمزارزها؛

پیشرفت چشمگیر قیمت سیا کوین طی هفته گذشته| آیا حرکت صعودی ادامه خواهد داشت؟

رمز ارز سیا کوین (SC) پس از گذراندن یک هفته صعودی و پیشرفت خوب قیمت در بازار، نهایتا روز جمعه ۱.۱۵ درصد افزایش یافته و نهایتا با اصلاح قیمت بیت کوین، حرکت صعودی آن متوقف شد.

به گزارش بازار، رمز ارز سیا کوین (SC) پس از گذراندن یک هفته صعودی و پیشرفت خوب قیمت در بازار، نهایتا روز جمعه ۱.۱۵ درصد افزایش یافت. پس از شروع بسیار قوی هفته، این جفت ارز با کاهش سطح مقاومت ۰.۰۰۵۰۲ به بالاترین نقطه هفته خود رسید.

با این حال، خرس‌ها به شدت وارد عمل شده، قیمت را شکسته و پینباری را تشکیل دادند تا شاهد افت ۱.۳۶ درصدی قیمت و رسیدن آن به قیمت ۲۱ جولای بود.

با این حال، این رویداد هیچ تاثیری بر عملکرد قیمت نداشته است. در عوض، به نظر می رسد معامله گران در بازار کریپتو، همچنان فعالیت های خرید و فروش خود را بر اساس قیمت بیت کوین تنظیم می کنند.

به همین دلیل، افزایش قیمت سیا کوین با افزایش قیمت بیت کوین به مرز ۲۴ هزار دلار رخ داده و با عقب نشینی بیت کوین، این رمز ارز نیز عقب نشینی قیمت خود را آغاز نمود.

پیش بینی قیمت سیاکوین

پیشرفت چشمگیر قیمت سیا کوین طی هفته گذشته| آیا حرکت صعودی ادامه خواهد داشت؟

شکست حمایت ۰.۰۰۴۲۲ دلار، راه را برای کاهش بیشتر قیمت باز می کند. هدف اولیه سطح حمایت ۰.۰۰۳۶۲ خواهد بود؛ یعنی جایی که پایین ترین سطح کندل ۱۱ جولای ۲۰۲۲ قرار دارد. در زیر این سطح، محور ۰.۰۰۳۱۱ دلار،هدف دیگری را به سمت جنوب تشکیل می دهد.

اگر گاوها نتوانند از این حمایت مهم دفاع کنند، پایین ترین سطح قیمت در ۶ جولای ۲۰۲۰ ، در نقطه ۰.۰۰۲۹۰ دلار یک هدف نزولی فوری را تشکیل می دهد. در صورت ادامه اصلاح قیمت، پایین ترین سطح تاریخ در ۰.۰۰۲۲۹ (کمینه قیمت در ۲ نوامبر ۲۰۲۰) سود اضافی را برای خرس ها به همراه خواهد داشت.

از طرف دیگر، گاوها باید ۵۰% اصلاح فیبوناچی (۱۰ ژوئن/۱۹ جولای ۲۰۲۲) را از اوج نوسان در ۶ ژوئن به کف آن ۱۸ ژوئن متصل کنند تا بتوانند قیمت این ارز را بالاتر ببرند. قیمت ۰.۰۰۵۰۲ دلار (بالای ۲۰ ژوئیه) هدف گاوها در عبور موفق از این مانع دوگانه است. بالاتر از این سطح، ۰.۰۰۵۶۸ دلار، یک هدف اضافی به سمت شمال را تشکیل می دهد.

کد خبر: ۱۶۳٬۴۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha