۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۴
استان زنجان به سمت اقتصاد عملیاتی سوق داده شود
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی زنجان:

استان زنجان به سمت اقتصاد عملیاتی سوق داده شود

زنجان - رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی زنجان گفت: باید استان را به سمت اقتصاد عملیاتی شدن ببریم و در آن صورت به صورت کیفی و کمی گزارش دهیم.

به گزارش خبرنگار بازار، رامین میرزایی صبح دوشنبه در جلسه شورای اشتغال زنجان در محل استانداری که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید از ارائه گزارش خودداری کنند.

وی اظهار کرد: باید استان را به سمت اقتصاد عملیاتی شدن ببریم و در آن صورت به صورت کیفی و کمی گزارش بدهیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی زنجان، با بیان اینکه در سال گذشته جلسات طرح رونق تولید و رفع موانع تولید در استان به خوبی برگزار و توفیقات خوبی هم کسب شده است، ابراز کرد: در سالجاری هم باید این جلسات با قوت بیشتری برگزار شود.

میرزایی تاکید کرد: باید مشکلات فرا روی جهش تولید در استان شناسایی و رفع شود و مدیران در این خصوص تلاش جهادی کنند.

وی با بیان اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی باید فکر اقتصادی داشته باشند، افزود: مدیران برنامه ریزی اقتصادی در تمام حوزه ها هم داشته باشند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی زنجان، تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی استان، پروژه‌های زیادی برای قرار گرفتن در نقشه راه جهش تولید این استان ارائه کرده بودند که پس از برگزاری جلسات تخصصی تنها ۶۵ پروژه برای این نقشه راه، نهایی شد.

میرزایی افزود: در سال جهش تولید این استان از سوم فروردین ماه جلسات کار گروه جهش تولید را تشکیل داد و این استان برای تحقق شعار سال با برنامه عملیاتی شده وارد خواهد شد.

وی در خصوص واگذاری پروژه‌های نیمه‌تمام زنجان به بخش خصوصی، گفت: متاسفانه این مهم در استان بسیار ضعیف است و باید ارتباط با بخش خصوصی تقویت و برای تحقق شعار سال زیر ساخت های لازم برای حضور بخش خصوصی فراهم شود.

کد خبر: ۱۶٬۳۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha