۳۰ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۸
قیمت ماشین لباسشویی ایرانی (همیشه جنس ایرانی بی‌کیفیت نیست!)

قیمت ماشین لباسشویی ایرانی (همیشه جنس ایرانی بی‌کیفیت نیست!)

ماشین لباسشویی از آن دسته وسایلی‌ست که سال‌ها در خانه استفاده می‌شود و قرار نیست هرسال به فکر تعویض آن باشید.

به گزارش بازار، ماشین لباسشویی از آن دسته وسایلی‌ست که سال‌ها در خانه استفاده می‌شود و قرار نیست هرسال به فکر تعویض آن باشید. به همین دلیل قبل از خریدتان و با درنظرگرفتن بازه قیمت ماشین لباسشویی ایرانی، باید با دقت مدل‌ها را بسنجید تا بعدا از انتخاب‌تان راضی باشید. بازخورد خریداران قبلی مدلی که مدنظر دارید، کمک شایانی در این زمینه به‌حساب می‌آید که می‌توانید از آن بهره‌مند شوید. چند نسل قبل از ما خانواده‌ها هیچ تصوری از امکانات ماشین لباسسشویی‌های امروزی خانه‌های ما نداشتند. احتمالا وقتی که در سرما و گرما، کوه لباس‌ها را با دست می‌شستند، نمی‌دانستند این روزها به چه راحتی لباس‌ها را در ماشین می‌ریزند و بعد لباس شسته شده تحویل می‌گیرند؛ اما قضیه به این سادگی‌ها که به‌نظر می‌رسد هم نیست!

شما باید در انتخاب خود دقت کافی در انتخاب بهترین مارک داشته باشید؛ چرا که با توجه به قیمت روز افزون لوازم خانگی علی الخصوص قیمت ماشین لباسشویی که با قیمت دلار متغیر است، به‌صرفه‌تر است که با درنظر گرفتن تمام نیازهایی که از یک ماشین لباسشویی مناسب دارید، قیمت کالا و بودجه‌ی خودتان را نیز در نظر بگیرید؛ به همین دلیل ما قیمت ماشین لباسشویی ایرانی را از نگاه مصرف‌کنندگان مورد بررسی قرارداده‌ایم.

قیمت ماشین لباسشویی ایرانی

احتمالاً مهم‌ترین نکته در خرید لوازم خانگی این است که به طور مثال برای خرید لباسشویی جدیدتان چقدر می‌خواهید هزینه کنید؟ قطعا هزینه اولیه خرید لباسشویی گران قیمت‌تر، بیشتر خواهد بود؛ اما لباسشویی‌های گران تر عموما از کیفیت بالاتری برخوردار هستند؛ بنابراین از آنجایی‌ که احتمال خرابی یا مشکل پیدا کردن آن‌ها کمتر خواهد بود، هزینه تعمیر و نگهداری آن‌ها نیز به مراتب کمتراست و کارآمدتر خواهند بود؛ در نتیجه در هزینه‌های مصرف آب، انرژی و مواد شوینده و پاک‌کننده نیز صرفه‌جویی خواهد شد؛ بنابراین هنگام خرید ماشین لباسشویی، طول عمر لباسشویی را هم باید مورد توجه قرار دهید.

قیمت ماشین لباسشویی ایرانی خوب با در نظر گرفتن قابلیت‌های محصول تعیین می‌شود و به هر میزان که به این قابلیت‌ها اضافه می‌شود، بر قیمت آن افزوده می‌گردد؛ اگر بخواهیم یک رنج قیمت برای آن تعریف کنیم باید بگوییم که به‌طور متوسط، رنج ۵ میلیون تومان به بالا شروع قیمت لباسشویی ایرانی در نظر گرفته شده است.

معرفی و بررسی قیمت ۲ لباسشویی ایرانی ارزان و با کیفیت

در ادامه قصد داریم به شرح قیمت انواع ماشین لباسشویی ایرانی، توضیحات کلی دو مدل از ماشین لباسشویی‌های به‌صرفه ایرانی صحبت کنیم. قطعا شما هم بعد از اطلاع از قیمت لباسشویی‌های ایرانی و اطلاع از قابلیت‌های بینظیر لباسشویی‌هایی مثل آبسال ۷ کیلویی، پاکشوما و ... قید ماشین لباسشویی‌های دیگر مثل لباسشویی ویرپول و سامسونگ و... را خواهید زد.

قیمت ماشین لباسشویی پاکشوما ۷ کیلویی مدل TFU-۷۴۴۰۱

قیمت ماشین لباسشویی پاکشوما ۷ کیلویی با توجه به قابلیت‌هایی که در اختیار شما قرار می‌دهد، بسیار استثنایی می‌باشد؛ بنابراین، برای یک خانواده ۴ تا ۵ نفره متوسط مناسب است. بعلاوه این محصول امکان شست‌وشوی لباس کودک دارد که همین قابلیت منحصربه‌فرد ارزش مطلوبی به آن داده است. این آپشن درست مشابه قابلیت سامسونگ ادواش می‌باشد که به دلیل قیمت بالای سامسونگ، مدل‌های گران قیمت‌ترادواش یا لباسشویی ویرپول، هیمالیا، لباسشویی کلور و... و. جای خود را به مدل‌های با قیمت لباسشویی ایرانی مناسب‌تر مثل لباسشویی پاکشوما، دوو، لباسشویی آبسال مدل ۷ کیلویی و ... داده‌است. قیمت لباسشویی آبسال ۷ کیلویی تا حدودی مشابه قیمت ماشین لباسشویی پاکشوما ۷ کیلویی است؛ اما از نظر کیفیت پیشنهاد ما پاکشوما می‌باشد.

بهترین لباسشویی های پاکشوما با پایین ترین قیمت بازار + ویدیو جامع نقد و  بررسی

شرکت پاکشوما مشابه این مدل با ظرفیت ۸ کیلوگرمی هم دارد که با مدل TFB-۸۵۴۰۲ شناخته شده‌است و قیمت ماشین لباسشویی‌ پاکشوما ۸ کیلویی حدود قیمت ۱۲-۱۳ میلیون تومان را دارا است.

باتوجه به کارایی بالا و قیمت لباسشویی پاکشوما ۸ کیلویی، این مدل امروزه بسیار مورد توجه خریداران قرار گرفته است.

قیمت ماشین لباسشویی پاکشوما چه فاکتورهایی دارد؟

قیمت ماشین لباسشویی ایرانی پاکشوما با توجه به فاکتورهای مشخصی تعیین می‌شود که به شرح توضیح خواهیم داد:

رتبه انرژی

مصرف انرژی از مهم ترین مواردی است که بری خرید یک ماشین لباسشویی مناسب باید در نظر گرفته شود؛ علاوه بر این در کشور ما به‌دلیل مصرف بالای لوازم خانگی برقی، اهمیت این موضوع که مصرف انرژی دستگاه انتخابی پایین باشد، دوچندان شده است. مصرف انرژی TFU-۷۴۴۰۱ میزان بهبود قابل قبولی در مصرف انرژی را در میان دستگاه‌های مشابه دارد. با توجه به قدرت موتور این لباسشویی که با سرعت حداکثری ۱۴۰۰ دور در دقیقه می‌چرخد، این رتبه انرژی به معنای مصرف بهینه و مهندسی دقیق دستگاه است که پاکشوما برای این محصول محبوب در نظر گرفته است.

حتما به این نکته هم توجه کنید که لباسشویی های دوقلو به‌دلیل ظاهربزرگ‌تر کم‌تر مورد استفاده قرار می‌گیرند؛ پس اگر قصد خرید لباسشویی دوقلو دارید، خوب دقت کنید تا بعدا ار خرید خود راضی باشید.

تأخیر در زمان شست‌وشو

با وجود قابلیت Delay یا شست‌وشوی با تأخیر که به امکان تنظیم زمان شروع کار لباسشویی هم مشهور است، می‌توانید زمان آغاز شست‌وشوی لباس‌هایتان را به تعویق بیندازید. به‌این‌ترتیب انعطاف کار دستگاه بسیار بیشتر شده و می‌توانید باتوجه به نیاز برنامه روزانه منزلتان، با تنظیم شروع شستشو از زمان پایان شستشوی رخت و لباس‌هایتان آگاه شوید و درهر زمان که دوست دارید، دستور شروع به کار ماشین لباسشویی خود را بدهید و با خیال راحت به کارهای دیگر برسید.

نگاه کلی به مدل لباسشویی TFU-۷۴۴۰۱

از سری محصولات شرکت پاکشوما این مدل پرطرفدار از نظر شما کاربران گرامی است که با طراحی ساده اما با امکانات و برنامه‌های کاربردی وارد بازار عرضه شده است. اگر از قابلیت بخارشو در این مدل صرف‌نظر کنیم، می‌شود گفت این ماشین تقریباً تمام نیازهای یک خانواده ۴-۵ نفره ایرانی را پوشش می‌دهد. مصرف انرژی مقرون به صرفه، نمایشگر و پنل مرغوب و کاربردی و عملکرد مطلوب باعث می‌شود که TFU-۷۴۴۰۱ را جزو ماشین لباسشویی‌های دارای ارزش خرید بسیار بالا قرار دهیم. برنامه‌های متنوع شست‌وشو از دیگر ویژگی‌هایی منحصر به فرد این مدل است که این محصول را به ماشین لباسشویی مدرن و فوق العاده کاربردی تبدیل کرده است.

باتوجه به نوسان بالای قیمت‌ها، این مدل با حدود قیمت ۱۱-۱۲ در بازار میلیون تومان ایران موجود است و با در نظر گرفتن کارایی بالا و دوام طولانی مدت این کالا باید گفت گزینه‌ی بسیار مناسبی برای خانواده‌هایی‌ست که به فکر صرفه‌جویی هستند؛ اما در عین حال از تعمیرات لوازم منزلشان فراری‌اند؛ چرا که این مدل از لباسشویی‌های پاکشوما فوق‌العاده کم خرج هستند.

قیمت ماشین لباسشویی دوو ۸ کیلویی مدل DWK-۸۱۴۰

قیمت لباسشویی دوو ۸ کیلویی با قیمت باورنکردنی در بازار ایران عرضه می‌شود و با توجه به نوسان قیمت‌ ماشین لباسشویی دوو ۸ کیلویی را از حدود ۱۱-۱۳ میلیون تومان می‌توان برای این کالا در نظر گرفت. این عدد برای قیمت لباسشویی دوو ۸ کیلویی ۱۴۰۰ دور می‌باشد و مسلما قیمت لباسشویی ۸ کیلویی دوو با دیگر مدل‌ها متفاوت خواهد بود.

نمایندگی لباسشویی دوو تهران

مشصات ماشین لباسشویی دوو ۸ کیلویی مدل DWK-۸۱۴۰

ماشین لباسشویی دوو ۸ کیلویی مدل DWK-۸۱۴۰ از دستگاه‌های پرقدرت و با کیفیتی‌ست که بین رقبای هم‌رده خود ارائه شده است. شرکت دوو با بهره گیری از تکنولوژی‌های مدرن روز توانسته است رتبه مصرف انرژی این دستگاه را به +++A برساند. این محصول منحصربه‌فرد با بهره‌گیری از موتور قدرتمند با سرعت ۱۴۰۰ دور در دقیقه و ظرفیت دیگ ۸ کیلوگرم به‌راحتی می‌تواند نیازهای شست‌وشوی لباس یک خانواده با جمعیت متوسط را رفع کند. این ماشین لباسشویی مجهز به فناوری بخارشوی است که ازمهمترین مزیت‌های این مدل، یک سیستم بخارشوی صاف و بدون چین و چروک البسه و ملحفه ها با قدرت از بین بردن آلرژی های شایع آن‌ها است. فناوری بینظیر بخار ضمن کاستن از زمان شستشوی لباس باعث بهبود عملکرد و کم کردن میزان قابل توجهی از مصرف انرژی می‌شود. لباسشویی دوو ۸ کیلویی مدل DWK-۸۱۴۰ همچنین دارای موتور دایرکت درایو است. از دیگر محاسن قابل توجه این سیستم قدرتمند، موتور محصول با قابلیت بالا و عمر طولانی با صدای کم ارائه می‌گردد.

مدل DWK-۸۱۴۰ با دارا بودن قابلیت بازشدن درب از جلو، سهولت استفاده برای شما عزیزان را فراهم کرده است که به شما امکان باز شدن درب به سمت راست را می‌دهد.

یکی از خاص‌ترین برنامه‌های تعریف شده در این مدل ازسری ماشین‌ لباسشویی‌های دوو؛ درام نسل جدید برای جلوگیری از صدمه دیدگی البسه Emerald Drum دارای فناوری بخارشوی Steam Care دارای ۱۵ برنامه شستشوی مجزا و سیستم ضدچروک بسیار قوی می‌باشد.

لازم به ذکر است که این نوع از لباسشویی های سنسوردار تک‌شیر هستند و شما را از دردسر نصب کردن شیر آب گرم برای لباسشویی در منزل خلاص می‌کنند. همچنین موتور مدل DWK-۸۱۴۰ بدون تسمه یا اصطلاحا گیربکسی است که بدون شک از مزایای یک ماشین لباسشویی جدید بدون تسمه بودن آن می‌باشد.

حتما شما هم با خواندن این توضیحات به‌وجد آمدید که قیمت ماشین لباسشویی ایرانی منحصربه‌فرد با قابلیت‌های بینظیر را بدانید!

ماشین لباسشویی اورجینال از کجا بخرم؟

فروشگاه لوازم خانگی شیانچی از امکاناتی برای خرید آسان شما برخوردار است که همین عوامل می تواند برای ترغیب مشتریان وسوسه انگیز باشد. از جمله این موارد عبارت است از:

۱. شما بسته سفارشی خود را تا ۷ ساعت پس از خرید تحویل خواهید گرفت.

۲. درصورت عدم رضایت تا ۷ روز کاری فرصت مرجوع کردن کالای خود را خواهید داشت.

جهت خرید از فروشگاه لوازم خانگی شیانچی می‌توانید به آدرس https://www.shianchi.com مراجعه کنید.

کد خبر: ۱۶۳٬۱۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha