۳۰ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۷
بیش از ۳۰ هزار میلیارد ریال کالا تعیین تکلیف شد
در ۳ ماه نخست امسال؛

بیش از ۳۰ هزار میلیارد ریال کالا تعیین تکلیف شد

معاون سازمان اموال تملیکی گفت: در سه ماه نخست امسال بیش از۳۰ هزار میلیارد ریال کالا تعیین تکلیف شده که نسبت به دوره مشابه سال قبل بیش از یک و ۱۸ صدم برابر افزایش داشته است.

به گزارش بازار، سعید غلامی باغی با بیان اینکه تعیین تکلیف کالاها در ۴ دسته انجام می‌شود، افزود: در سه ماه نخست امسال بیش از ۹۴۹ میلیارد ریال کالا منهدم شده که نسبت به دوره مشابه سال قبل ۳۷ درصد افزایش و ۱۷ هزار و ۵۸۷ میلیارد ریال کالا استرداد شده که بیش از یک و ۷ دهم برابر افزایش داشته است.

وی گفت: در همین مدت ۴ هزار و یکصد و ۷۷ میلیارد ریال کالای گمرکی اعاده شد که رشد ۲۶ درصدی و ۶ هزار و ۸۹۱ میلیارد ریال کالا به فروش رفته که حدود یک و ۲۶ صدم برابر نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.

معاون بهره برداری و فروش اموال منقول سازمان اموال تملیکی افزود: تاکنون ۶۰ درصد کالاهای در اختیار سازمان استرداد، ۲۳ درصد فروخته و ۳ درصد هم منهدم شده است.

غلامی باغی گفت: در این مدت کالاهای تعیین تکلیف شده در مزایده‌ها ۸۰ درصد رشد داشت.

معاون سازمان اموال تملیکی افزود: در ۳ ماه ابتدای امسال بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال کالا در حراج‌های حضوری به فروش رفته و بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال کالا هم از طریق مزایده تعیین تکلیف شده است.

کد خبر: ۱۶۳٬۱۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha