۲۹ تیر ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۱
۲ انتصاب جدید در وزارت جهاد کشاورزی

۲ انتصاب جدید در وزارت جهاد کشاورزی

وزیر جهاد کشاورزی در احکامی، رییس دبیرخانه مجوزها و پروانه‌های وزارت جهاد کشاورزی و سرپرست دفتر هماهنگی هیات‌های رسیدگی به تخلفات اداری این وزارتخانه را منصوب کرد.

به گزارش بازار، در حکمی از سوی سیدجواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی، محمد قربانی معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی به‌عنوان رییس دبیرخانه مجوزها و پروانه‌های وزارت جهاد کشاورزی منصوب شد.

این حکم در راستای تحقق تکالیف مصرح قانونی در حوزه بهبود کسب و کار از طریق تجمیع و یکپارچه‌سازی امور راهبری، سیاستگذاری، برنامه‌ریزی، ایجاد هماهنگی معاونت‌ها و سازمان‌های تابعه و ارتباط موثر و بهینه با سایر دستگاه‌ها و نظارت عالیه بر مجوزها و پروانه‌های بخش کشاورزی و همچنین بهره‌برداری اثربخش از منابع و امکانات موجود اعطا شد.

در بخشی از این حکم آمده؛ امید است با اهتمام ویژه به این امر، ضمن تشکیل و هدایت این دبیرخانه، با مشارکت و همکاری تمامی معاونت‌ها، سازمان‌های تابعه، دفاتر، اتحادیه‌ها، موسسات و شرکت‌های مادرتخصصی، سازمان‌های نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی، نظام دامپزشکی، اتاق اصناف کشاورزی و تشکل‌های بخش کشاورزی در تحقق این امر مهم موفق و موید باشید.

همچنین در حکم دیگری از سوی وزیر جهاد کشاورزی، احمد احمدی طالشیان به سمت سرپرست دفتر هماهنگی هیات‌های رسیدگی به تخلفات اداری منصوب شد.

کد خبر: ۱۶۳٬۰۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha