۲۹ تیر ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۳
طلب ۶۰ میلیارد تومانی پرتقال فروشان مازندران از دولت
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

طلب ۶۰ میلیارد تومانی پرتقال فروشان مازندران از دولت

ساری- شعبانی، مدیرعامل اتحادیه باغداران مازندران گفت: ۶۰ میلیارد تومان از طلب باغداران بابت فروش مرکبات تنظیم بازار شب عید به دولت همچنان پرداخت نشده است.

محمدرضا شعبانی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه هنوز بخشی از مطالبات اتحادیه ها و باغداران برای مرکبات خریداری شده تنظیم بازار شب عید پرداخت نشده است، افزود: قرار بود مطالبات اتحادیه ها و شرکت ها و تعاونی باغداران تا پایان فروردین ماه پرداخت شود.

وی اظهار داشت: متاسفانه تاکنون بخش هایی از مطالبات باغداران و بخش خصوصی پرداخت نشده است و عدم مدیریت صحیح از سوی سازمان تعاون روستایی کشور در بروز این مشکل موثر بوده است.

وی با بیان اینکه متاسفانه بدهی کشاورزان وباغداران پرداخت نشده است، گفت: عدم پرداخت مطالبات سبب شده تا تولیدکننده برای تامین هزینه های سال جاری بماند و دچار مشکل شود.

شعبانی یادآور شد: در حال حاضر بیش از ۶۰ میلیارد تومان طلب باغداران بابت فروش مرکبات به دولت برای تنظیم بازار شب عید باقی مانده و پیگیری ها در این زمینه نتیجه نداده است.

مدیرعامل اتحادیه باغداران مازندران تصریح کرد: تاکنون بدهی باغداران پرداخت نشده است و همچنان سردرگم هستیم و نمی دانیم از چه راهی باید به مطالبات برسیم.

وی میزان مرکبات ذخیره شده برای تنظیم بازار را ۲۰ هزار تن ذکر کرد و گفت: باغداران به تعهدات خود برای تنظیم بازار شب عید عمل کردند ولی متاسفانه افرادی در سازمان تعاون روستایی به تنظیم بازار ورود کرده بودند که هیچ تجربه ای در این زمینه نداشتند.

کد خبر: ۱۶۳٬۰۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha