۲۹ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۲
آموزش سئو در سال جدید چگونه است؟ بهترین دوره برای آموزش سئو

آموزش سئو در سال جدید چگونه است؟ بهترین دوره برای آموزش سئو

یکی از مهم ترین و کاربردی ترین تخصص ها در دنیای کسب و کار های اینترنتی سئو است!

به گزارش بازار، یکی از مهم ترین و کاربردی ترین تخصص ها در دنیای کسب و کار های اینترنتی سئو است! در این مقاله قصد داریم به شما کمک کنیم بتوانید سئو و بهینه سازی وب سایت هارا بخوبی یاد بگیرید تا بتوانید بر روی وب سایت خود آن را پیاده کنید و یا بعنوان متخصص سئو در فرصت های موجود برای این شغل پردرخواست شروع به کار کنید. آموزش سئو تقریبا فرایندی تجربه محور است. در ابتدا باید به آموزش سئو مبتدی بپردازید و اصول اولیه را فرا بگیرید و پس از آن به سراغ یادگیری سئو پیشرفته بروید و موارد تخصصی تر را در آن قسمت یاد بگیرید. سپس باید باید تنها زمان خود را بر روی کسب تجربه قرار دهید تا بتوانید در این حوزه فردی صاحب نظر شوید. من امیر محمد خجسته به شما کمک می کنم تا بتوانید به یک متخصص سئو تبدیل شوید!

سئو چیست؟

سئو سایت مجموعه فرایندی است که بر روی یک وب سایت انجام می شود تا بتواند در موتور جستجویی مانند گوگل ترافیک (بازدیدکننده) جذب کند. همچنین در تعریفی دیگر سئو را می توان به بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو بیان کرد.

اهمیت آموزش سئو برای یک کسب و کار!

سئو را می توان قدم بعدی هر کسب و کاری دانست! بیشتر کسب و کار ها فرایند آنلاین شدن بیزینس خود را تنها به طراحی سایت می دانند. با یک مشاور کسب و کار ارتباط میگیرند و اولین چیزی که مشاور به آن ها میگویند، این است که وب سایت خود را برای کسب و کارتان راه اندازی کنید. آن صاحب کسب و کار هم با خیالی آسوده به دنبال طراحی وب سایت می رود غافل از اینکه این، تنها ترین قسمت آنلاین شدن یک کسب و کار نیست بلکه کار های دیگری برای رشد آن نیاز است. سئو بهترین کار پس از طراحی وب سایت است و اهمیت این کار آنچنان بالا است که حتی می‌توان آن را قبل از طراحی سایت نیز برنامه ریزی کرد. در ادامه این صفحه می توانید با یادگیری سئو به صورت رایگان وب سایت خود و یا شرکتی که در آن کار میکنید را بهینه سازی کنید و کسب و کار خود را ارتقا دهید.

موقعیت های شغلی پس از آموزش سئو

به دلیل بالا بودن اهمیت سئو موقعیت‌ های شغلی زیادی برای آن وجود دارد. شما می توانید با آموزش سئو و آزمون و خطاهای زیاد و کسب تجربه در این زمینه پس از حدوداً شش ماه در این موقعیت شغلی شروع به فعالیت کنید. همچنین اگر در ابتدای مسیر آموزش سئو هستید بهتر است به دنبال حقوق های آنچنانی نباشید. پیشنهاد می‌کنیم در شروع کار به عنوان کارآموز در شرکت هایی که به دنبال کارآموز سئو می‌باشند فعالیت کنید. تجربه لازم را کسب کنید و پس از آن به دنبال عقد قرارداد با شرکت های حرفه ای تر باشید. با توجه به گسترش اینترنت و افزایش استفاده مردم از اینترنت کسب و کارهای اینترنتی نیز تعدادشان زیاد شده است و تمامی آن ها نیاز به یک متخصص سئو دارند و اگر به صورت کامل آموزش ببینید و حرفه ای شوید میتوان گفت که آینده شغلی شما کاملاً ایمن است.

آموزش سئو

درآمد متخصصین پس از آموزش سئو

درآمد یک متخصص سئو بستگی به تجربه آن دارد هر چقدر تجربه شما بالاتر باشد حقوق شما نیز بالاتر خواهد بود. اکنون که در حال ویرایش این مقاله هستیم با توجه به قوانین جدید اداره کار حقوق پایه یک کارشناس سئوی مبتدی از ماهیانه ۵ میلیون تومان تا حقوق یک کارشناس متخصص بسته به تجربه آن شخص و پروژه هایی که آن مدیریت می کند تا ماهیانه ۵۰ میلیون تومان می باشد. اگر هم به صورت دورکاری و فریلنسری پروژه های خود را بتوانید مدیریت کنید می توانید به رقم های بالاتر از ۵۰ میلیون تومان هم برسید.

آموزش سئو | سئو نکست

قیمت پروژه های سئو

قیمت پروژه های سئو بسته به سختی آنها از قیمت هایی مانند، ۳ میلیون تومان در ماه دستمزد الی ۵۰ میلیون تومان دستمزد می باشد. این تنها دستمزد متخصصی است که بر روی پروژه مشغول به کار است. خود پروژه نیز هزینه های جانبی دیگری دارد که به دستمزد سئوکار و متخصص بهینه سازی سایت جداگانه حساب می شود و به پروژه تزریق می شود. هزینه های جانبی پروژه سئو عبارتند از: هزینه خرید بک لینک، هزینه تولید محتوا، هزینه بازطراحی و رفع ایرادات. این هزینه ها بسته به سختی پروژه و نیاز های آن پروژه متفاوت می باشد.

مسیر یادگیری و آموزش سئو حرفه ای

سئو زیرشاخه تخصصی بنام دیجیتال مارکتینگ است که برای یادگیری آن بهتر است یک آشنایی نسبی با دیجیتال مارکتینگ داشته باشید. در صورتی که با دنیای بازاریابی اینترنتی آشنایی داشته باشید در هنگام انجام پروژه های سئو دید بهتری نسبت به بازار آن کسب و کار دارید و به راحتی می توانید صفحات هدفمند تری را برای افزایش رتبه در گوگل انتخاب کنید. برای آموزش سئو از مبتدی تا حرفه ای باید مسیر زیر را به ترتیب بگذرانید تا بتوانید به یک متخصص سئو تبدیل شوید:

  1. یادگیری نسبی HTML – CSS و آشنایی با طراحی صفحات وب(اختیاری)
  2. یادگیری نسبی وردپرس و آشنایی با کار با این سیستم(اختیاری)
  3. یادگیری مفهوم بازاریابی محتوا(اختیاری)
  4. یادگیری سئو داخلی
  5. یادگیری سئو تکنیکال
  6. یادگیری سئو خارجی
  7. سوشیال مارکتینگ (اختیاری)

در ادامه تمامی مواردی را که بعنوان مسیر آموزش سئو، بیان کرده ایم را بصورت کامل برسی خواهیم کرد تا بتوانید به خوبی به فرایند بهینه سازی سایت مسلط شوید.

آموزش سئو رایگان (شروع مباحث تخصصی)

آموزش سئو داخلی

برای بهینه سازی یک وب سایت ابتدا باید موارد داخلی آن را بهینه سازی کنیم. سئو داخلی یاهمان On-Page SEO ابتدایی ترین مرحله کار ما برای رفع مشکلات سئو یک وب سایت یا بهینه سازی آن است. یکی از مهم ترین مواردی که بسیاری از افراد در وب سایت های خود رعایت نمی کنند همین ماجرای سئو داخلی است که تاثیر بشدت بالایی در رتبه گیری وب سایت دارد. شاید در برسی های خود به وب سایت هایی برخورد کرده باشید که از نظر تبلیغات کار خاصی انجام نداده اند اما در کلماتی سخت رتبه های برتر دارند؛ فقط کافیست کمی به برسی فراید سئو داخلی این دسته از وب سایت ها بپردازید، آن زمان متوجه خواهید شد که از یک ساختار مشخص و نظم مشخصی پیروی می کنند که همان On-Page SEO می باشد. در ادامه به نقل از سایت hubspot.com مهم ترین مواردی که برای آموزش سئو داخلی نیاز است را برسی عمیق تری خواهیم کرد:

  • تحقیق کلمات کلیدی
  • پیروی از مدل پیلار کلاستر
  • بهینه سازی عناوین صفحات (H۱)
  • بهینه سازی SEO title – Meta Descriptions
  • بهینه سازی تصاویر
  • بهینه سازی لینک سازی داخلی و خارجی

آموزش سئو | سئو نکست

آموزش سئو تکنیکال

سئو تکنیکال از تخصصی ترین بخش های بهینه سازی یک وب سایت است. برای اینکه بتوانید این قسمت را پشتیبانی کرده و بهینه سازی کنیدف نیاز است کمی دانش فنی داشته باشید تا بتوانید با تیم فنی ارتباط برقرار کنید یا خودتان دست به کد شوید و بتوانید مشکلات را حل کنید. اگر قصد دارید در پروژه های بزرگ سئو شرکت کنید و بعنوان یک متخصص سئو فعالیت کنید باید گفت که قظعا شما نیاز به یک دانش فنی متوسطی دارید تا بتوانید با تیم فنی ارتباط بگیرید. نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که تیم فنی سئو بلد نیست! و زمانی که شما مشکلاتی از جمله ریدایرکت ها، سرعت لود سایت، حذف شدن محتوا، ویرایش فایل htsccess و دیگر موارد را با آن ها در میان میگذارید آن ها هیچ دیدی نسبت به موارد بیان شده از جانب شما ندارند. پس بهتر است کمی دانش فنی داشته باشید تا بتوانید با تیم فنی طراحی سایت، به زبان خودشان سخن بگویید و کار را پیش ببرید. در ادامه به نقل از سایت searchenginejournal.com موارد فنی مهم که باید در هنگام دوره سئو تکنیکال به آنها مسلط شوید را برسی خواهیم کرد:

  • Sitemaps
  • Robots.txt
  • SSL Certificate
  • Minifying CSS & JavaScript Files
  • Mobile Optimization & Testing
  • broken links
  • PageSpeed

دوره سئو منطقی، بهترین دوره برای آموزش سئو

سئو نکست یکی از بهترین مراکز آموزش سئو در ایران است؛ برای یادگیری سئو بصورت جامع و کاربردی می توانید به دوره سئو مراجعه کنید. در این دوره که نام آن دوره سئو منطقی نام دارد از ابتدایی ترین موارد در دنیای سئو و بهینه سازی سایت ها تا تخصصی ترین مباحث آموزش داده شده است و در پایان دوره شما تبدیل به یک متخصص سئو خواهید شد. زمانی که به یک سئوکار حرفه ای تبدیل شوید به راحتی می توانید یا مشغول بهینه سازی وب سایت شخصی کسب و کار خود شوید و یا در شرکت های دیجیتال مارکتینگ مشغول به کار و کسب درآمد شوید؛ به همین علت است که پیشنهاد می شود برای یادگیری سئو بهترین گزینه مشاهده دوره سئو است تا بتوانید به خوبی بر مباحث دوره سئو تسلط پیدا کرده و آن هارا اجرا کرده همچنین در این دوره سئو شما پشتیبانی نیز خواهید داشت که می توانید مشکلات و موارد را از آنها جویا شوید.

https://seonext.ir/

کد خبر: ۱۶۳٬۰۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 5
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • سامان IR ۱۷:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
      1 0
      جالبه من از این سایت بازدید کردم توی طراحیشون خیلی خوش رنگ عمل کردن. ممنون از خبرگزاری بازار برای معرفی این سایت تو زمینه آموزش سئو
    • حسین کریمفر IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
      0 0
      آرزوی موفقیت برای تیم سئو نکست
    • ملینا IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
      0 0
      من دورشونا شرکت کردم . واقعا توی بحث دوره سئو خوب عمل کردن. ممنون از خبرگزاری بازار که منبع خوبی را معرفی میکنه
    • حمیده IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
      0 0
      خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی خوبن اینا
    • نیما ساسانی IR ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
      0 0
      سئو نکست عالیه حالا تو سرویس خوب کار میکنن ولی حاجی تو آموزش من که 100 شدم