۲۹ تیر ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۳
 سازمان امور مالیاتی آرامش بازار را به هم نزند
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس:

سازمان امور مالیاتی آرامش بازار را به هم نزند

موسوی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: زیرساخت های مالیات ستانی باید به معنای واقعی کلمه ایجاد شود.

به گزارش بازار، حجت الاسلام کاظم موسوی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: زیرساخت های مالیات ستانی باید به معنای واقعی کلمه ایجاد شود.

وی معتقد است که ترویج فرهنگ پرداخت مالیات در جامعه و اصناف به معنای واقعی کلمه نیازمند اجرای دوره های آموزشی برای اصناف و بازرسان است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس افزود: عمده کسانی که مالیات پرداخت نمی کنند کسانی هستند که وضع مالی خیلی خوبی دارند و باید این مافیا را به میدان بکشانیم چون شیوع کرونا زندگی را برای بازاریان و اصناف سخت کرده است.

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه مالیات ها در بخش زیرساختی و عمرانی و آبادانی شهری و روستایی مورد استفاده قرار می گیرد گفت: این موضوع باید برای مردم شفاف سازی و تبیین شود.

وی عملکرد سازمان امور مالیاتی در تربیت نیروهای متخصص و متعهد و ساماندهی امور مالیاتی را مثبت ارزیابی کرد و در عین حال متذکرشد: این سازمان و ممیزان مالیاتی نباید در این شرایط بد اقتصادی آرامش بازار و اصناف را بهم بزنند و اصناف هم نباید از پرداخت مالیات خودداری کنند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تأکیدکرد: ما باید نظارت هایمان را قوی تر کنیم تا شاهد فساد و تخلف و سوداگری و مافیا در این حوزه نباشیم.

کد خبر: ۱۶۳٬۰۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • رضا IR ۰۴:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
      0 0
      محبت کنید این قوانین مالیاتی را اصلاح بفرمایید بهرحال در جامعه شاهد خواهیم بود که کم کم اصناف و مشاغل بخاطر تورم بالا و کاهش قدرت خرید مردم و عوارض ها مثل انواع مالیاتها به تعطیلی خواهند رفت امیدوارم مسولان دلسوز هر چه سریعتر این قوانین دست وپاگیر اصناف را به نفعیت خودشان اصلاح بفرمایند