۲۹ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰
عملکرد برخی بنگاه های املاک و خودرو عامل بی اعتمادی مردم به آنها شده است
استاندار البرز عنوان کرد:

عملکرد برخی بنگاه های املاک و خودرو عامل بی اعتمادی مردم به آنها شده است

استاندار البرز گفت: مشاوران املاک و فروشندگان خودرو در نظر عموم مردم از جایگاه حقیقی خود برخوردار نیستند و عده معدودی با عملکرد خود موجب ایجاد بی اعتمادی شده اند.

به گزارش بازار به نقل از استانداری البرز، مجتبی عبداللهی در جلسه تنظیم بازار استان که روز چهارشنبه در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با بیان اینکه تعامل دو جانبه با اصناف خواهیم داشت، افزود: برای حل مسائل و موانع اصناف اقدام و همراهی های لازم را داریم و از سوی دیگر نیز انتظار داریم که همچنان منصفانه و دلسوزانه در کنار مردم باشند.

وی ادامه داد: چندی پیش نشستی با اعضای اتحادیه مشاوران املاک استان داشتیم و به بررسی مشکلات و مطالبات آنها پرداختیم که اکنون با ابراز رضایت آنها مواجه هستیم.

عبداللهی گفت: با توجه به این امر انتظار می رود که مشاوران املاک بر اساس قوانین مدون در رابطه با نرخ قانونی اجاره بها، معاملات عادلانه جلب اعتماد عموم، اهتمام بیشتری داشته باشند.

وی افزود: بر اساس مصوبات ابلاغی، مقرر شد که نرخ اجاره بها در کلانشهر ها ۲۵ درصد و در سایر شهرها ۲۰ درصد افزایش یابد، از این رو مشاوران املاک باید در این زمینه با حساسیت ویژه ای وارد عمل شده و از افزایش نرخ های سلیقه ای که به ضرر مستاجران است، جلوگیری کنند.

استاندار البرز گفت: مشاوران املاک و فروشندگان خودرو در نظر عموم مردم از جایگاه حقیقی خود برخوردار نیستند و عده معدودی با عملکرد خود موجب ایجاد بی اعتمادی شده اند، بنابراین باید این نگاه و رویکرد با عملکرد بزرگان این صنوف و برگزاری همایش ها و سمینارهای تخصصی، تغییر کند.

وی افزود: کسبه به واقع حبیب خدا هستند و از دیرباز بین مردم دارای پایگاه اجتماعی خاصی بوده اند، از این رو می توان این جایگاه را احیا کرد.

عبداللهی در خصوص طرح منظر عمومی و ساماندهی محیط و گردشگری پایدار و تعریف پروژه های سرمایه گذاری در این خصوص در بستر رودخانه کرج، گفت: برای این منظور از سرمایه گذاران بزرگی دعوت کرده ام و ضرورت دارد که به صورت تخصصی برای این امر برنامه ریزی کنیم و طی فاز بندی و زمانبندی دقیق اقدام کنیم.

کد خبر: ۱۶۳٬۰۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha